28-12-2022 14:28
28-12-2022 15:03
Reklamacje rozpatrujemy najszybciej jak to możliwe. Termin podany przy zgłoszeniu jest terminem maksymalnym.
Przekazaliśmy Twoją wiadomość do działu reklamacji z prośbą o przyspieszenie sprawy.
28-12-2022 15:30
28-12-2022 16:06
Chciałabym pomóc ale w tym miejscu nie mamy dostępu do szczegółów reklamacji. Nie mamy też podglądu do danych naszych klientów.
Przekazałam już prośbę do działu reklamacji z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
W przypadku wpłaty we wpłatomacie, urządzenie wydaje potwierdzenie wpłaty. Jeśli posiada Pani takie, może je Pani dodać do zarejestrowanego zgłoszenia. Jeśli robiła Pani kilka wpłat, najlepiej jakby każde z tych potwierdzeń dodała Pani do reklamacji. Taka opcja jest dostępna w Moim ING w zakładce Pomoc i kontakt - Zgłoś reklamację - Prześlij załącznik do reklamacji. W zgłoszeniu proszę powołać się na numer reklamacji oraz wskazać datę i godzinę nieudanej próby wpłaty.
Więcej szczegółów w temacie reklamacji możemy przekazać na naszej infolinii 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING.
28-12-2022 16:12
28-12-2022 16:32
Proszę, skontaktuj się z naszymi specjalistami na infolinii, pod numerem 32 357 00 69 bądź na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam specjaliści będą mogli dodać informacje do Twojego zgłoszenia. Tutaj nie mamy dostępu do systemów i nie możemy tego zrobić.
28-12-2022 16:58
29-12-2022 09:55
30-12-2022 09:05
04-01-2023 15:37
Kolejny dzień - brak informacji. Jakiejkolwiek pomocy. Nie wiadomo ile potrwa, najpóźniej do 17 stycznia. Skandal!
Bank czeka na "wyjaśnienia właściciela urządzenia". Szanowni Państwo, mnie jako klienta banku ING nie interesują Państwa wyjaśnienia z właścicielem urządzenia. Wpłatomat pobrał i nie zaksięgował dużej kwoty - nie z mojej winy! Takie reklamacje powinny być rozwiązywane natychmiastowo a nie w terminie 3 tygodni!!
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |