Odpowiedz

Brak usługi wybrania gotówki bankomacie

W całym mieście wszystkie bankomaty mają usługę niedostępną, zresztą nie tylko bank w którym mam pieniądze.
Jak mam zatem wybrać własne pieniądze ?
lilia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
2
31-03-2020
Wiadomość 1 z 16 (6 304 wyświetleń)

Re.: Brak usługi wybrania gotówki bankomacie

No właśnie, ja dziś objechałem 7 bankomatów planet cash i nic... jak widać macie klientów mocno w doopie...
patbia7185
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
23-11-2016
Wiadomość 2 z 16 (6 233 wyświetleń)

Re: Brak usługi wybrania gotówki bankomacie

Bankomaty staramy się uzupełniać nasze bankomaty na bieżąco. Z uwagi na dużą ilość wypłat w ostatnim czasie, mogą się pojawić chwilowe przerwy w dostępie do gotówki w bankomatach. Przypominamy jednak, że nie ma potrzeby gromadzenia gotówki. Pieniądze są bezpieczne i cały czas można płacić bezgotówkowo.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
254
53
04-09-2015
Wiadomość 3 z 16 (6 127 wyświetleń)

Re: Brak usługi wybrania gotówki bankomacie

Dziękuję za odpowiedź. Ja też zgadzam się ze stwierdzeniem, że nie ma potrzeby gromadzenia gotówki, ale czasami gotówka jest potrzebna. Np. jestem w trakcie zakupu auta, gdzie muszę zapłacić w gotówce, i nie mogę zebrać na czas potrzebnej kwoty.

Co mam zrobić, oprócz wizyty w oddziale to nie mam za bardzo innej opcji, prawda?

patbia7185
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
23-11-2016
Wiadomość 4 z 16 (6 116 wyświetleń)

Re: Brak usługi wybrania gotówki bankomacie

Tak, oprócz opcji wypłaty w bankomacie pozostaje jeszcze możliwość wypłaty bezpośrednio w placówce kasowej.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
254
53
04-09-2015
Wiadomość 5 z 16 (6 095 wyświetleń)

Re: Brak usługi wybrania gotówki bankomacie

Odpowiedzi nie wyczerpuje niezbędnych informacji. Traktuje klientów jak stado głupców okupujących placówki w których owszem pieniądze są odbierane niestety o wypłacie możemy jedynie pomarzyć. Brak kas spowodował impas dla klientów . Od trzech dni bezskutecznie próbuje pobrać MOJE pieniądze zderzam się z murem .  Za tym murem mam grzecznie oczekiwać na łaskę wydania mi własnych (przynajmniej tak do tego czasu myślałam) pieniedzy . Dziś wykonałam przelew i spokojnie w drugim banku pobralam  pieniądze. Tam są kasy i zostałam potraktowana jak człowiek a nie jak śmieć który ma stać i oczekiwać na łaskę . A nóż firma obsługująca przywiezie pieniądze i uda mi się pobrać MOJE pieniądze. Dotychczas wydawało mi się że jeśli wpłacam pieniądze do banku  a bank nimi obraca to będę mogła skorzystać z wypłaty no nie brak kas uniemożliwił mi ta wydawałoby się prosta czynność. Jeśli sytuacja się nie zmieni nagram film o traktowaniu klientów przez ING. Zwyczajnie stanę pod ścianą z którą się zmierzyłam i pokaże jak są traktowani klienci z których pieniędzy notabene bank żyje. Nie jesteśmy śmieciami ani żebrakami jesteśmy osobami które stworzyły miejsca pracy rzesza ludzi próbujących dziś traktować nas jak żebraków nadciągających wielki bank na jałmużnę . No nie. W imię chorych oszczędności zlikwidowano kasy  klienci dla tego konkretnego banku zostali porzuceni na pastwę firm zewnętrznych przywożących pieniądze.

annakokoszka195
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
04-03-2022
Wiadomość 6 z 16 (3 148 wyświetleń)

Re: Brak usługi wybrania gotówki bankomacie

Pani kpi czy o drogę pyta?

annakokoszka195
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
04-03-2022
Wiadomość 7 z 16 (3 101 wyświetleń)

Re: Brak usługi wybrania gotówki bankomacie

Nasze otoczenie staje się coraz bardziej digitalowe, również w sferze realizowania płatności. Od długiego czasu obserwujemy, że większość klientów realizuje płatności i wypłaty bezgotówkowo i bardzo rzadko odwiedza nasze placówki. Dlatego rozpoczęliśmy przekształcanie części oddziałów z tradycyjną obsługą gotówkową w kasie na takie, w których gotówka jest dostępna wyłącznie w urządzeniach w strefie 24/7.
Obecnie ze względu na sytuację na świecie wielu klientów wypłaca gotówkę. Dlatego mogą pojawić się czasowe niedostępności w naszych placówkach i urządzeniach. Pracujemy nad tym, aby zachować ciągłość obsługi gotówkowej. Przepraszamy za utrudnienia. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
950
196
07-06-2017
Wiadomość 8 z 16 (2 908 wyświetleń)

Re: Brak usługi wybrania gotówki bankomacie

Chce MOICH pieniedzy. Nie interesuje mnie demagogia. Czyny nie słowa. Chce MOICH pieniędzy. Trzy dni stoję pod ścianą ING . To skandal.

annakokoszka195
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
04-03-2022
Wiadomość 9 z 16 (2 899 wyświetleń)

Re: Brak usługi wybrania gotówki bankomacie

Ciekawe ING zlikwidował kasy bank w którym pobrałam pieniądze miał 6 literalnie sześć czynnych kas. Pani która mnie obsłużyła ( z uśmiechem ) wysłała mi swój nr telefonu bo powiedziała : gdyby Pani potrzebowała pomocy.  Bez trzydniowego upokarzającego modlenia się o moją wlasnosc.  Zamieszcze  filmik z poniedziałkowego cyrku jaki funduje ING swoim klienta  ku przestrodze dla innych. 

annakokoszka195
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
04-03-2022
Wiadomość 10 z 16 (2 886 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Odpowiedź Rzecznika Finasowego w sprawie przedłużenia stałej stopy

Zatem stanowisko RF sie nie zmienilo, jakis czas temu otrzymalem ponizsza odpowiedz:

 

"Z powyższego wynika, że to kredytobiorca decyduje na jaki okres zamierza skorzystać z wakacji kredytowych. Bank po

...

19-08-2022
Re.: Odpowiedź Rzecznika Finasowego w sprawie przedłużenia stałej stopy

Dziś też otrzymałem aktualizacje stanowiska od rzecznika  W treści otrzymanego pisma zawarte jest stanowisko:

 

Jak słusznie zauważył Pan we wiadomości mailowej przesłanej do Rzecznika, zgodnie z
treścią

...

19-08-2022
Re.: Odpowiedź Rzecznika Finasowego w sprawie przedłużenia stałej stopy

W załączniku druga strona. Chodziło o to, że ING uniemożliwia złożenie kolejnych wniosków gdy zawnioskowałem o 4 miesiące w bieżącym roku.

19-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy