27-02-2022 14:35
27-02-2022 20:52
28-02-2022 08:55
Bankomaty staramy się uzupełniać nasze bankomaty na bieżąco. Z uwagi na dużą ilość wypłat w ostatnim czasie, mogą się pojawić chwilowe przerwy w dostępie do gotówki w bankomatach. Przypominamy jednak, że nie ma potrzeby gromadzenia gotówki. Pieniądze są bezpieczne i cały czas można płacić bezgotówkowo.
28-02-2022 09:16
Dziękuję za odpowiedź. Ja też zgadzam się ze stwierdzeniem, że nie ma potrzeby gromadzenia gotówki, ale czasami gotówka jest potrzebna. Np. jestem w trakcie zakupu auta, gdzie muszę zapłacić w gotówce, i nie mogę zebrać na czas potrzebnej kwoty.
Co mam zrobić, oprócz wizyty w oddziale to nie mam za bardzo innej opcji, prawda?
28-02-2022 09:38
Tak, oprócz opcji wypłaty w bankomacie pozostaje jeszcze możliwość wypłaty bezpośrednio w placówce kasowej.
04-03-2022 23:08
Odpowiedzi nie wyczerpuje niezbędnych informacji. Traktuje klientów jak stado głupców okupujących placówki w których owszem pieniądze są odbierane niestety o wypłacie możemy jedynie pomarzyć. Brak kas spowodował impas dla klientów . Od trzech dni bezskutecznie próbuje pobrać MOJE pieniądze zderzam się z murem . Za tym murem mam grzecznie oczekiwać na łaskę wydania mi własnych (przynajmniej tak do tego czasu myślałam) pieniedzy . Dziś wykonałam przelew i spokojnie w drugim banku pobralam pieniądze. Tam są kasy i zostałam potraktowana jak człowiek a nie jak śmieć który ma stać i oczekiwać na łaskę . A nóż firma obsługująca przywiezie pieniądze i uda mi się pobrać MOJE pieniądze. Dotychczas wydawało mi się że jeśli wpłacam pieniądze do banku a bank nimi obraca to będę mogła skorzystać z wypłaty no nie brak kas uniemożliwił mi ta wydawałoby się prosta czynność. Jeśli sytuacja się nie zmieni nagram film o traktowaniu klientów przez ING. Zwyczajnie stanę pod ścianą z którą się zmierzyłam i pokaże jak są traktowani klienci z których pieniędzy notabene bank żyje. Nie jesteśmy śmieciami ani żebrakami jesteśmy osobami które stworzyły miejsca pracy rzesza ludzi próbujących dziś traktować nas jak żebraków nadciągających wielki bank na jałmużnę . No nie. W imię chorych oszczędności zlikwidowano kasy klienci dla tego konkretnego banku zostali porzuceni na pastwę firm zewnętrznych przywożących pieniądze.
05-03-2022 08:30
Pani kpi czy o drogę pyta?
05-03-2022 20:52
Nasze otoczenie staje się coraz bardziej digitalowe, również w sferze realizowania płatności. Od długiego czasu obserwujemy, że większość klientów realizuje płatności i wypłaty bezgotówkowo i bardzo rzadko odwiedza nasze placówki. Dlatego rozpoczęliśmy przekształcanie części oddziałów z tradycyjną obsługą gotówkową w kasie na takie, w których gotówka jest dostępna wyłącznie w urządzeniach w strefie 24/7.
Obecnie ze względu na sytuację na świecie wielu klientów wypłaca gotówkę. Dlatego mogą pojawić się czasowe niedostępności w naszych placówkach i urządzeniach. Pracujemy nad tym, aby zachować ciągłość obsługi gotówkowej. Przepraszamy za utrudnienia.
05-03-2022 21:34
Chce MOICH pieniedzy. Nie interesuje mnie demagogia. Czyny nie słowa. Chce MOICH pieniędzy. Trzy dni stoję pod ścianą ING . To skandal.
05-03-2022 22:11
Ciekawe ING zlikwidował kasy bank w którym pobrałam pieniądze miał 6 literalnie sześć czynnych kas. Pani która mnie obsłużyła ( z uśmiechem ) wysłała mi swój nr telefonu bo powiedziała : gdyby Pani potrzebowała pomocy. Bez trzydniowego upokarzającego modlenia się o moją wlasnosc. Zamieszcze filmik z poniedziałkowego cyrku jaki funduje ING swoim klienta ku przestrodze dla innych.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |