28-03-2022 17:36
28-03-2022 18:04
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Chciałabym to dla Ciebie wyjaśnić, jednak niestety tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów Twojego zgłoszenia. W tej sytuacji proszę, złóż odwołanie od reklamacji. Możesz to zrobić na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub na naszej całodobowej infolinii: 32 357 00 69. Mam nadzieję, że sprawa szybko sie wyjaśni.
Dzień dobry
Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie).
W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe mieszkanie w związku z
... 13-01-2025Cześć, zastanawiam się, czy w naszej firmie opłaca się zainwestować w ekspres do kawy. Mamy mały zespół, ale każdy lubi dobrą kawę, a nie chce się już latać do sklepu po gotowce. Może ktoś poleci, czy
... 13-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |