Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wpłatomat wciągnął pieniądze
31-03-2022 21:37
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W dniu 31.03.2022 we wpłatomacie w Kętach przy ul. Kościuszki 15 próbowałam wpłacić 3000 zł. Po włożeniu pieniędzy do wpłatomatu, on zablokował je i wyświetlił się komunikat, żeby zabrać niezidentyfikowane banknoty. Udało się wyciągnąć tylko 200 zł. Okienko zamknęło się, pojawił się pomarańczowy ekran z informacją o awarii i wyrzuciło kartę. Przez 30 min. próbowałam dodzwonić się na infolinię po czym dowiedziałam się, że moja sprawa o numerze 032902/032022 została przyjęta i mają czas do 22 kwietnia 2022 na rozwiązanie problemu. Zostałam bez środków do życia. Proszę o przyspieszenie procesu reklamacji.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-03-2022 21:39
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Przekazałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość