Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Dnia 2.04.2022 w Mikołowie próbowałam wyciągnąć kwotę 4000zl, wszystko szło sprawnie do momentu wydania pieniędzy. Kiedy otworzyla się klapka pieniądze były nie do wyciągnięcia, zwinięte zablokowane , udało mi się wyszarpać 1400zl, reszta została w bankomacie. Od razu zadzwoniłam do banku zgłaszając reklamację jej numer 001594/042022. Czy mogę prosić o przyspieszenie tej reklamacji bo chodzi o kwotę 2600zl która jest na opłaty
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 6 (4 623 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Dziękuję za jego numer. Mam nadzieję, że uda nam się szybo wyjaśnić to zdarzenie



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (4 618 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Dziękuję, mam nadzieję że szybko uda się rozwiązać ta sprawę. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 6 (4 614 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

A czy jest możliwość przyznania warunkowej reklamacji, nie ukrywam że dużo by mi to ulatwilo gdyż konto jest firmowe
Odpowiedz
0 Lajków
Malina
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2022
Wiadomość 4 z 6 (4 595 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Informację w tej sprawie przekazaliśmy Ci w wiadomości prywatnej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 5 z 6 (4 540 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Dziękuję już dziś reklamacja została rozpatrzona pozytywnie Emotikon: Szczęśliwy dziękuję za pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
Malina
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2022
Wiadomość 6 z 6 (4 522 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy