Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Dnia 2.04.2022 w Mikołowie próbowałam wyciągnąć kwotę 4000zl, wszystko szło sprawnie do momentu wydania pieniędzy. Kiedy otworzyla się klapka pieniądze były nie do wyciągnięcia, zwinięte zablokowane , udało mi się wyszarpać 1400zl, reszta została w bankomacie. Od razu zadzwoniłam do banku zgłaszając reklamację jej numer 001594/042022. Czy mogę prosić o przyspieszenie tej reklamacji bo chodzi o kwotę 2600zl która jest na opłaty
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 6 (3 339 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Dziękuję za jego numer. Mam nadzieję, że uda nam się szybo wyjaśnić to zdarzenie



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (3 334 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Dziękuję, mam nadzieję że szybko uda się rozwiązać ta sprawę. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 6 (3 330 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

A czy jest możliwość przyznania warunkowej reklamacji, nie ukrywam że dużo by mi to ulatwilo gdyż konto jest firmowe
Odpowiedz
0 Lajków
Malina
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2022
Wiadomość 4 z 6 (3 311 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Informację w tej sprawie przekazaliśmy Ci w wiadomości prywatnej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 5 z 6 (3 256 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Dziękuję już dziś reklamacja została rozpatrzona pozytywnie Emotikon: Szczęśliwy dziękuję za pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
Malina
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2022
Wiadomość 6 z 6 (3 238 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy