Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Dnia 2.04.2022 w Mikołowie próbowałam wyciągnąć kwotę 4000zl, wszystko szło sprawnie do momentu wydania pieniędzy. Kiedy otworzyla się klapka pieniądze były nie do wyciągnięcia, zwinięte zablokowane , udało mi się wyszarpać 1400zl, reszta została w bankomacie. Od razu zadzwoniłam do banku zgłaszając reklamację jej numer 001594/042022. Czy mogę prosić o przyspieszenie tej reklamacji bo chodzi o kwotę 2600zl która jest na opłaty
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 6 (3 742 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Dziękuję za jego numer. Mam nadzieję, że uda nam się szybo wyjaśnić to zdarzenie



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (3 737 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Dziękuję, mam nadzieję że szybko uda się rozwiązać ta sprawę. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 6 (3 733 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

A czy jest możliwość przyznania warunkowej reklamacji, nie ukrywam że dużo by mi to ulatwilo gdyż konto jest firmowe
Odpowiedz
0 Lajków
Malina
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2022
Wiadomość 4 z 6 (3 714 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Informację w tej sprawie przekazaliśmy Ci w wiadomości prywatnej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 5 z 6 (3 659 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Dziękuję już dziś reklamacja została rozpatrzona pozytywnie Emotikon: Szczęśliwy dziękuję za pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
Malina
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2022
Wiadomość 6 z 6 (3 641 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Po naszych pracach serwisowych w ostatnim czasie, u niektórych klientów może pojawić się błąd, skutkujący wymuszeniem ponownej aktywacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.

05-04-2025
Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Witam,

odświeżam temat ponieważ mimo wyczyszczenia plików cookie i zmiany przeglądarek komunikat nadal się pojawia.

W momencie kiedy zostaje przekierowany z esklepu w celu zapłaty pojawia się okno z log

...

04-04-2025
dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

Jeśli ktoś wydaje dyspozycję wypłaty na wypadek śmierci z konta osobistego, a ma przy okazji kredyt w ING, który spłaca z tego konta, to czy dyspozycja zostanie zrealizowana, czy bank przejmie środki

...

04-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy