Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Dnia 2.04.2022 w Mikołowie próbowałam wyciągnąć kwotę 4000zl, wszystko szło sprawnie do momentu wydania pieniędzy. Kiedy otworzyla się klapka pieniądze były nie do wyciągnięcia, zwinięte zablokowane , udało mi się wyszarpać 1400zl, reszta została w bankomacie. Od razu zadzwoniłam do banku zgłaszając reklamację jej numer 001594/042022. Czy mogę prosić o przyspieszenie tej reklamacji bo chodzi o kwotę 2600zl która jest na opłaty
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 6 (4 526 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Dziękuję za jego numer. Mam nadzieję, że uda nam się szybo wyjaśnić to zdarzenie



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (4 521 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Dziękuję, mam nadzieję że szybko uda się rozwiązać ta sprawę. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 6 (4 517 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

A czy jest możliwość przyznania warunkowej reklamacji, nie ukrywam że dużo by mi to ulatwilo gdyż konto jest firmowe
Odpowiedz
0 Lajków
Malina
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2022
Wiadomość 4 z 6 (4 498 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Informację w tej sprawie przekazaliśmy Ci w wiadomości prywatnej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 5 z 6 (4 443 wyświetleń)

Re: Zablokowana gotówką przy wypłacie pieniędzy

Dziękuję już dziś reklamacja została rozpatrzona pozytywnie Emotikon: Szczęśliwy dziękuję za pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
Malina
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2022
Wiadomość 6 z 6 (4 425 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane / partial password

Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h

...

18-11-2025
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy