03-04-2022 09:52
03-04-2022 10:05
Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Dziękuję za jego numer. Mam nadzieję, że uda nam się szybo wyjaśnić to zdarzenie
03-04-2022 10:09
03-04-2022 11:03
04-04-2022 12:08
Informację w tej sprawie przekazaliśmy Ci w wiadomości prywatnej.
04-04-2022 17:37
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |