Odpowiedz

Bankomat zablokował wplacane pieniadze

7 marca podczas wplacania pieniedzy we wplatomacie w Czeladzi bankomat zawiesil się blokując moje wplacane pieniadze. Od razu z pomocą pracownika złożyłam reklamacje opisujsca cale zdarzenie. Po 3 tygodniach, dziś (28.03) otrzymalam odpowiedzieć iz po przeliczeniu pieniedzy nadwyżka wykazala kwote 4520 i taka kwote otrzymam. Moja wplacona kwota to 5000 zl ( odliczone banknoty 50*100zl). Prosilam.o monitoring z zaistniałej sytuacji lecz pracownik podobno nie ma takiej możliwości. Wplaty do bankomatu dokonuję praktycznie codziennie i nigdy nie wplacam banknotów 20zl i 10zl wiec nie wiem skąd tak nierowna kwota. I gdzie jest moje 480zl . Dlaczego nie mozna uzyskac nagrania gdzie z pewnascia byloby widac ze wplacam same banknoty po 100zl. Dlaczego rozpatrzenie tak dlugo trwa. Dlaczego bankomat nie jest przeliczany od razu. Pracuję w sklepie i jezeli klient ma wątpliwości co do wydanej kwoty od razu sorawdzam monitoring lub przeliczam gotówke w kasie. To byla awaria urzadzenia i dlaczego ja mam byc stratna na taką kwotę.
Odpowiedz
0 Lajków
Anna1976
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-03-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 548 wyświetleń)

Re: Bankomat zablokował wplacane pieniadze

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Emotikon: Smutny Chciałabym to dla Ciebie wyjaśnić, jednak niestety tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów Twojego zgłoszenia. W tej sytuacji proszę, złóż odwołanie od reklamacji. Możesz to zrobić na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub na naszej całodobowej infolinii: 32 357 00 69. Mam nadzieję, że sprawa szybko sie wyjaśni. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 538 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy