11-07-2018 19:41
Witam, dzisiaj chciałam dokonać wpłaty pieniędzy do bankomatu ING w banku ING , włożylam kartę, dałam opcję wpłata , przygotowałam gotówkę , równo włożyłam, a po chwili dostałam informację żeby zabrać niepoprawny banknot po czym była pozwijane 100 zł zaklinowane , nie dało się tego wyprostować ani wyciągnąć. A na końcu wyświetliło się że awaria wpłatomatu , ani potwierdzenia ani nic. Tylko kartę wyrzuciło. Termin wyjaśnienia sprawy jest do 7 dni , jaka jest szansa że odzyskam całe pieniądze?
12-07-2018 19:04
Przez Społeczność nie mogę wyjaśnić Twojej sprawy. Indywidualnie sprawdzimy Twoją sytuację na podstawie reklamacji. Przeliczymy również dany wpłatomat. Jeżeli pieniądze zostały w urządzeniu, to powinnaś mieć zwrot. Proszę poczekaj na naszą odpowiedź z reklamacji.
13-07-2018 22:54
Witam,
Niestety będę musiała zrezygnować z konta ING, chociaż jestem bardzo zadowolona z nowego systemu, właśnie przez ztarzymywanie banknotów i przez opłaty za wplatę gotówki w banku. Wiem że wpłatomaty często wyrzucają pieniądze bez powodu, skoro teraz mają być zatrzymywane, to jest to bardzo kłopotliwe - mogę przez miesiąc czekać np. na 500 zł - niestety nie mogę sobie na to pozwolić. Nie mogę też wpłacić pieniędzy w okienku - przy każdej wpłacie jest opłata, w ciągu roku uzbiera się spora kwota. W banku Millenium nie ma opłat od wpłaty gotówkowej, więc po prostu tam otworzę konto internetowe. Bardzo mi szkoda konta w ING, ale chyba będę zmuszona, szkoda że bank nie zlikwiduje opłaty lub przynajmniej żeby można było jedna wpłatę w miesiącu zrobić za darmo. ING jest chyba jedeynym bankiem, który pobiera opłatę od wpłaty gotówkowej na własne konto.
16-07-2018 08:26
@mview Cieszę się, że nowa wersja naszej bankowości internetowej spełnia Twoje oczekiwania, ale jednocześnie jest mi przykro, że planujesz opuścić nasz bank. Jeżeli masz na myśli zatrzymywanie banknotów we wpłatomatach w związku z podejrzeniem tego czy są one autentyczne to jest to związane z Zarządzeniem nr 19/2016 Prezesa Narodowego Banku Polskiego wraz z późniejszymi zmianami. To zarządzenie nakłada na nas obowiązek weryfikacji bankomatów wpłacanych we wpłatomatach. Bezpłatne wpłaty i wypłaty gotówki bezpośrednio w dowolnym oddziale naszego banku oferuje konto Komfort o którym więcej informacji możesz znaleźć na naszej stronie internetowej. Typ konta możesz zmienić bezpośrednio w dowolnym oddziale naszego banku oraz w Moim ING w szczegółach swojego rachunku. Wystarczy, że skorzystasz z opcji "Zmień typ konta".
Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD z
Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |