11-07-2018 19:41
Witam, dzisiaj chciałam dokonać wpłaty pieniędzy do bankomatu ING w banku ING , włożylam kartę, dałam opcję wpłata , przygotowałam gotówkę , równo włożyłam, a po chwili dostałam informację żeby zabrać niepoprawny banknot po czym była pozwijane 100 zł zaklinowane , nie dało się tego wyprostować ani wyciągnąć. A na końcu wyświetliło się że awaria wpłatomatu , ani potwierdzenia ani nic. Tylko kartę wyrzuciło. Termin wyjaśnienia sprawy jest do 7 dni , jaka jest szansa że odzyskam całe pieniądze?
12-07-2018 19:04
Przez Społeczność nie mogę wyjaśnić Twojej sprawy. Indywidualnie sprawdzimy Twoją sytuację na podstawie reklamacji. Przeliczymy również dany wpłatomat. Jeżeli pieniądze zostały w urządzeniu, to powinnaś mieć zwrot. Proszę poczekaj na naszą odpowiedź z reklamacji.
13-07-2018 22:54
Witam,
Niestety będę musiała zrezygnować z konta ING, chociaż jestem bardzo zadowolona z nowego systemu, właśnie przez ztarzymywanie banknotów i przez opłaty za wplatę gotówki w banku. Wiem że wpłatomaty często wyrzucają pieniądze bez powodu, skoro teraz mają być zatrzymywane, to jest to bardzo kłopotliwe - mogę przez miesiąc czekać np. na 500 zł - niestety nie mogę sobie na to pozwolić. Nie mogę też wpłacić pieniędzy w okienku - przy każdej wpłacie jest opłata, w ciągu roku uzbiera się spora kwota. W banku Millenium nie ma opłat od wpłaty gotówkowej, więc po prostu tam otworzę konto internetowe. Bardzo mi szkoda konta w ING, ale chyba będę zmuszona, szkoda że bank nie zlikwiduje opłaty lub przynajmniej żeby można było jedna wpłatę w miesiącu zrobić za darmo. ING jest chyba jedeynym bankiem, który pobiera opłatę od wpłaty gotówkowej na własne konto.
16-07-2018 08:26
@mview Cieszę się, że nowa wersja naszej bankowości internetowej spełnia Twoje oczekiwania, ale jednocześnie jest mi przykro, że planujesz opuścić nasz bank. Jeżeli masz na myśli zatrzymywanie banknotów we wpłatomatach w związku z podejrzeniem tego czy są one autentyczne to jest to związane z Zarządzeniem nr 19/2016 Prezesa Narodowego Banku Polskiego wraz z późniejszymi zmianami. To zarządzenie nakłada na nas obowiązek weryfikacji bankomatów wpłacanych we wpłatomatach. Bezpłatne wpłaty i wypłaty gotówki bezpośrednio w dowolnym oddziale naszego banku oferuje konto Komfort o którym więcej informacji możesz znaleźć na naszej stronie internetowej. Typ konta możesz zmienić bezpośrednio w dowolnym oddziale naszego banku oraz w Moim ING w szczegółach swojego rachunku. Wystarczy, że skorzystasz z opcji "Zmień typ konta".
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |