Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Awaria wpłatomatu, wpłatomat zajął pieniadze

Proszę o pomoc. W dniu wczorajszym dokonywałam wpłaty kwoty 5700 w wplatomacie. Wplatomat zabrał pieniądze, po czym pojawił się komunikat 'awaria modułu wpłat'. Nie otrzymałam wydruku, pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie.
Dziś otrzymałam informację, że reklamacja zostanie rozpatrzona do 7.09.2021r. Dla mnie to za długo, pieniądze były przeznaczone na spłatę pożyczki, której termin płatności minął wczoraj. Od dziś naliczane są odsetki i pewnie będę mieć telefony o spłatę pożyczki.
Nr reklamacji 015259/082021
Odpowiedz
0 Lajków
smocky83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
02-06-2016
Wiadomość 1 z 5 (4 495 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, wpłatomat zajął pieniadze

Dobrze, że napisałaś do nas w tej sprawie. Wysłałam do zespołu, który zajmuje się tym tematem, prośbę o jak najszybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (4 491 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, wpłatomat zajął pieniadze

Dziękuję Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
smocky83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
02-06-2016
Wiadomość 3 z 5 (4 488 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, wpłatomat zajął pieniadze

Dziękuję bardzo za pomoc Emotikon: Szczęśliwy
Otrzymałam uznanie warunkowe i pieniądze na konto Emotikon: Szczęśliwy
Jestem pozytywnie zaskoczona szybkością działania Emotikon: Szczęśliwy
Pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
smocky83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
02-06-2016
Wiadomość 4 z 5 (4 455 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, wpłatomat zajął pieniadze

Super informacja Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (4 451 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
[Aplikacja] Tryb ciemny

Witam, 

szukałem w wielu miejscach informacji na temat dodania trybu ciemnego w aplikacji mobilnej, jedyne co udało mi się znaleźć, to informacja, że prace trwają.

 

Czy jest może na chwilę obecną jakiś

...

11-03-2025
Re.: Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Dziękujemy za sugestię. Przekazałam Twój głos do odpowiedniej jednostki.

11-03-2025
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Taki przelew trzeba zrobić z konta głównego w walucie w złotych czy też można z konta walutowego EUR? I taki przelew kiedy dojdzie do odbiorcy? Tego samego dnia czy następnego?

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy