16-08-2021 21:06
16-08-2021 21:14
Witaj,
przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała 😥 W niektórych godzinach, faktycznie kontaktuje się z nami wielu klientów, dlatego czas oczekiwania na połączenie z naszymi specjalistami może być dłuższy, niż zwykle. Nasza infolinia: 32 357 00 69 jest czynna całą dobę. Dodatkowo, możesz zgłosić reklamację również na czacie w Moim ING - po zalogowaniu.
Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
03-01-2025Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |