16-08-2021 21:06
16-08-2021 21:14
Witaj,
przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała 😥 W niektórych godzinach, faktycznie kontaktuje się z nami wielu klientów, dlatego czas oczekiwania na połączenie z naszymi specjalistami może być dłuższy, niż zwykle. Nasza infolinia: 32 357 00 69 jest czynna całą dobę. Dodatkowo, możesz zgłosić reklamację również na czacie w Moim ING - po zalogowaniu.
@MateuszF - ile osób musi być zainteresowanych takim rozwiązaniem żeby zostało wprowadzone? W żadnych innym banku nie miałam takich problemów, to rozwiązanie jest szeroko stosowane od lat. Czy musimy
... 20-01-2025Czy istnieje możliwość uzyskania kredytu hipotecznego na budowę połowy bliźniaka (druga połowa realizowana przez innego inwestora)? Planujemy dokonać podziału działki na dwie części oraz uzyskać osobn
... 20-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |