16-08-2021 21:06
16-08-2021 21:14
Witaj,
przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała 😥 W niektórych godzinach, faktycznie kontaktuje się z nami wielu klientów, dlatego czas oczekiwania na połączenie z naszymi specjalistami może być dłuższy, niż zwykle. Nasza infolinia: 32 357 00 69 jest czynna całą dobę. Dodatkowo, możesz zgłosić reklamację również na czacie w Moim ING - po zalogowaniu.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |