Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Awaria wpłatomatu, wpłatomat zajął pieniadze

Proszę o pomoc. W dniu wczorajszym dokonywałam wpłaty kwoty 5700 w wplatomacie. Wplatomat zabrał pieniądze, po czym pojawił się komunikat 'awaria modułu wpłat'. Nie otrzymałam wydruku, pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie.
Dziś otrzymałam informację, że reklamacja zostanie rozpatrzona do 7.09.2021r. Dla mnie to za długo, pieniądze były przeznaczone na spłatę pożyczki, której termin płatności minął wczoraj. Od dziś naliczane są odsetki i pewnie będę mieć telefony o spłatę pożyczki.
Nr reklamacji 015259/082021
Odpowiedz
0 Lajków
smocky83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
02-06-2016
Wiadomość 1 z 5 (4 427 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, wpłatomat zajął pieniadze

Dobrze, że napisałaś do nas w tej sprawie. Wysłałam do zespołu, który zajmuje się tym tematem, prośbę o jak najszybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (4 423 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, wpłatomat zajął pieniadze

Dziękuję Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
smocky83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
02-06-2016
Wiadomość 3 z 5 (4 420 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, wpłatomat zajął pieniadze

Dziękuję bardzo za pomoc Emotikon: Szczęśliwy
Otrzymałam uznanie warunkowe i pieniądze na konto Emotikon: Szczęśliwy
Jestem pozytywnie zaskoczona szybkością działania Emotikon: Szczęśliwy
Pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
smocky83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
02-06-2016
Wiadomość 4 z 5 (4 387 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, wpłatomat zajął pieniadze

Super informacja Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (4 383 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy