17-08-2021 09:09
17-08-2021 09:13
Dobrze, że napisałaś do nas w tej sprawie. Wysłałam do zespołu, który zajmuje się tym tematem, prośbę o jak najszybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.
17-08-2021 09:16
17-08-2021 13:54
17-08-2021 14:08
Super informacja
W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do
... 15-07-2025W obu przypadkach odpowiedź jest taka sama - nie da się.
15-07-2025Obecnie faktycznie udostępniamy usługę wyłącznie dla osób pełnoletnich, ale pracujemy nad jej wdrożeniem dla osób w wieku 13-17.
15-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |