17-08-2021 09:09
17-08-2021 09:13
Dobrze, że napisałaś do nas w tej sprawie. Wysłałam do zespołu, który zajmuje się tym tematem, prośbę o jak najszybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.
17-08-2021 09:16
17-08-2021 13:54
17-08-2021 14:08
Super informacja
Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
03-01-2025Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |