- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
Awaria wpłatomatu reklamacja
01-06-2022 09:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Dnia 16.05.2022 wpłacałem do wpłatomatu pieniadze Trzebinia Rynek 20 Miałem 30tys zł w 200zł banknotach pierwsza transze wplacilem 16400 ładnie przyjęło zaksiegowało druga transze 13600zł bankomat zamknał klapke i je połknął i wyswietlił awarie.
Odrazu zadzwoniłem i zgłosiłem to na nr podany na wplatomacie oraz do banku.
Bank uznał warunkowo i odrazu kwota 13600zł znalazła się na moim koncie myślałęm że sprawa jest już załatwiona i tyle.
Wczoraj tj. 31.05 Bank wycofał wpłate warunkową 13600zł i wpłacił tylko 13000zł jako uznaną reklamację.
Jestem Waszym klientem ponad 15 lat indywidualnym oraz prowadze rachunek firmowy od 5 lat nigdy nie było takie sytuacji i wiem ile pieniędzy miałem dokładnie przeliczone.
Co ja teraz mam zrobić ??? dlaczego po tak długim czasie nagle okazało się że brakuje 600zł ktoś je ukradł przy liczeniu wpłatomatu nie wiem co mam myśleć o tym wszystkim myślałem że takie sytuacje nigdy się nie zdarzają. Takie coś nie powinno mieć wgl. miejsca ????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-06-2022 09:55
Re: Awaria wpłatomatu reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zależy nam na to, żeby to wyjaśnić. Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, skontaktuj się z nami poprzez czat w Moim ING lub z naszą infolinią: 32 357 00 69. Przyjmiemy odwołanie i sprawdzimy to ponownie. Tutaj, niestety, nie mamy wglądu do Twojej reklamacji.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-11-2022 19:46
Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-12-2022 09:48
Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Wysłałam Panu moją historię na @.
Skąd Pan jest, może to ten sam wpłatomat, bo ja miałam też 3.11. Jestem z Dąbrowy Górniczej
Pozdrawiam
Barbara Smołucha
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-12-2022 09:54
Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy zgłaszałaś w tej sprawie u nas reklamację?
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-12-2022 07:23
Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście, że zgłosiłam i jestem zbywana "okrągłymi odpowiedziami" ze strony banku, który za każdym razem wydłuża wyjaśnienie reklamacji o kolejny m-c. Teraz mam czekać do 9.01.2023. SKANDAL!!! Te pieniądze dawno firma obsługująca bankomaty "zutylizowała".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-12-2022 07:26
Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@INNA Przepraszamy za kłopoty z wpłatomatem. Prosimy, podaj nam numer swojego zgłoszenia. Zobaczymy, czy możemy coś więcej zrobić w Twojej sprawie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-12-2022 09:51
Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mój nr sprawy; 115599/112022
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-12-2022 09:58
Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję. Przekazałem prośbę o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-12-2022 11:30
Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Po mojej interwencji (interweniowałam na infolinii oraz tutaj na portalu), każda z osób składa obietnice, że sprawa zostanie przyspieszona a ja w dalszym ciągu nie mam żadnej odpowiedzi na Online, że cokolwiek się dzieje!!!
Czekanie kolejny m-c na "okrągłą odpowiedź" absolutnie mnie nie satysfakcjonuje!!!
Przeszukanie wpłatomatu oraz przejrzenie nagrania z kamery winno nastąpić od razu po moim zgłoszeniu, czyli 3-go listopada br. Teraz nie rozumiem jakie kroki są podejmowane, minęło półtora m-ca!!!
SKANDAL!!!! Traktowanie klienta w taki sposób z kilkudziesięcioletnim stażem, świadczy o braku szacunku, profesjonalizmu oraz rzetelnego podejścia do niego. Bank traktuje mnie jak złodzieja, dziwne że przez tyle lat nigdy nie było ze mną żadnego problemu.
Postawa banku jest niedopuszczalna, to dzięki klientom bank istnieje i za swoje niedociągnięcia winien ponosić konsekwencje, a nie zrzucać tego na barki klienta.
Pracuje w firmie produkcyjnej i wszystkie reklamacje ponosimy MY.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »