01-06-2022 09:27
Witam
Dnia 16.05.2022 wpłacałem do wpłatomatu pieniadze Trzebinia Rynek 20 Miałem 30tys zł w 200zł banknotach pierwsza transze wplacilem 16400 ładnie przyjęło zaksiegowało druga transze 13600zł bankomat zamknał klapke i je połknął i wyswietlił awarie.
Odrazu zadzwoniłem i zgłosiłem to na nr podany na wplatomacie oraz do banku.
Bank uznał warunkowo i odrazu kwota 13600zł znalazła się na moim koncie myślałęm że sprawa jest już załatwiona i tyle.
Wczoraj tj. 31.05 Bank wycofał wpłate warunkową 13600zł i wpłacił tylko 13000zł jako uznaną reklamację.
Jestem Waszym klientem ponad 15 lat indywidualnym oraz prowadze rachunek firmowy od 5 lat nigdy nie było takie sytuacji i wiem ile pieniędzy miałem dokładnie przeliczone.
Co ja teraz mam zrobić ??? dlaczego po tak długim czasie nagle okazało się że brakuje 600zł ktoś je ukradł przy liczeniu wpłatomatu nie wiem co mam myśleć o tym wszystkim myślałem że takie sytuacje nigdy się nie zdarzają. Takie coś nie powinno mieć wgl. miejsca ????
02-06-2022 09:55
Zależy nam na to, żeby to wyjaśnić. Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, skontaktuj się z nami poprzez czat w Moim ING lub z naszą infolinią: 32 357 00 69. Przyjmiemy odwołanie i sprawdzimy to ponownie. Tutaj, niestety, nie mamy wglądu do Twojej reklamacji.
03-11-2022 19:46
08-12-2022 09:48
Dzień dobry,
Wysłałam Panu moją historię na @.
Skąd Pan jest, może to ten sam wpłatomat, bo ja miałam też 3.11. Jestem z Dąbrowy Górniczej
Pozdrawiam
Barbara Smołucha
08-12-2022 09:54
Czy zgłaszałaś w tej sprawie u nas reklamację?
09-12-2022 07:23
Oczywiście, że zgłosiłam i jestem zbywana "okrągłymi odpowiedziami" ze strony banku, który za każdym razem wydłuża wyjaśnienie reklamacji o kolejny m-c. Teraz mam czekać do 9.01.2023. SKANDAL!!! Te pieniądze dawno firma obsługująca bankomaty "zutylizowała".
09-12-2022 07:26
@INNA Przepraszamy za kłopoty z wpłatomatem. Prosimy, podaj nam numer swojego zgłoszenia. Zobaczymy, czy możemy coś więcej zrobić w Twojej sprawie.
09-12-2022 09:51
Mój nr sprawy; 115599/112022
09-12-2022 09:58
Dziękuję. Przekazałem prośbę o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
13-12-2022 11:30
Dzień dobry,
Po mojej interwencji (interweniowałam na infolinii oraz tutaj na portalu), każda z osób składa obietnice, że sprawa zostanie przyspieszona a ja w dalszym ciągu nie mam żadnej odpowiedzi na Online, że cokolwiek się dzieje!!!
Czekanie kolejny m-c na "okrągłą odpowiedź" absolutnie mnie nie satysfakcjonuje!!!
Przeszukanie wpłatomatu oraz przejrzenie nagrania z kamery winno nastąpić od razu po moim zgłoszeniu, czyli 3-go listopada br. Teraz nie rozumiem jakie kroki są podejmowane, minęło półtora m-ca!!!
SKANDAL!!!! Traktowanie klienta w taki sposób z kilkudziesięcioletnim stażem, świadczy o braku szacunku, profesjonalizmu oraz rzetelnego podejścia do niego. Bank traktuje mnie jak złodzieja, dziwne że przez tyle lat nigdy nie było ze mną żadnego problemu.
Postawa banku jest niedopuszczalna, to dzięki klientom bank istnieje i za swoje niedociągnięcia winien ponosić konsekwencje, a nie zrzucać tego na barki klienta.
Pracuje w firmie produkcyjnej i wszystkie reklamacje ponosimy MY.
Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |