Odpowiedz

Awaria wpłatomatu reklamacja

Witam

 

Dnia 16.05.2022 wpłacałem do wpłatomatu pieniadze Trzebinia Rynek 20 Miałem 30tys zł w 200zł banknotach pierwsza transze wplacilem 16400 ładnie przyjęło zaksiegowało druga transze 13600zł bankomat zamknał klapke i je połknął i wyswietlił awarie.

 

Odrazu zadzwoniłem i zgłosiłem to na nr podany na wplatomacie oraz do banku.

 

Bank uznał warunkowo i odrazu kwota 13600zł znalazła się na moim koncie myślałęm że sprawa jest już załatwiona i tyle.

Wczoraj tj. 31.05 Bank wycofał wpłate warunkową 13600zł i wpłacił tylko 13000zł jako uznaną reklamację.

 

Jestem Waszym klientem ponad 15 lat indywidualnym oraz prowadze rachunek firmowy od 5 lat nigdy nie było takie sytuacji i wiem ile pieniędzy miałem dokładnie przeliczone.

 

Co ja teraz mam zrobić ??? dlaczego po tak długim czasie nagle okazało się że brakuje 600zł ktoś je ukradł przy liczeniu wpłatomatu nie wiem co mam myśleć o tym wszystkim myślałem że takie sytuacje nigdy się nie zdarzają. Takie coś nie powinno mieć wgl. miejsca ????

Odpowiedz
0 Lajków
jedynakg91
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-06-2022
Wiadomość 1 z 11 (6 899 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu reklamacja

Zależy nam na to, żeby to wyjaśnić. Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, skontaktuj się z nami poprzez czat w Moim ING lub z naszą infolinią: 32 357 00 69. Przyjmiemy odwołanie i sprawdzimy to ponownie. Tutaj, niestety, nie mamy wglądu do Twojej reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
146
22
02-09-2021
Wiadomość 2 z 11 (6 851 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Cześć, zostałem także okradziony przez ING wpłacając pieniądze w wpłatomacie, wyskoczył błąd i teraz bank twierdził ze wpłaciłem 1000 zł a nie 2600, jest to kradzież, i praktyka godna napiętnowania, oczywiście na łamach prasy( w tym kraju inaczej sporu nie rozwiążesz). Szykuje artykuł na łamach paru portali, opisz mi proszę sytuacje chronologicznie i podeslij proszę na adres lukaszkonkel1@gmail.com
Łukasz_Konkel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
03-11-2022
Wiadomość 3 z 11 (5 882 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Dzień dobry,

 

Wysłałam Panu moją historię na @.

Skąd Pan jest, może to ten sam wpłatomat, bo ja miałam też 3.11. Jestem z Dąbrowy Górniczej

 

Pozdrawiam

Barbara Smołucha

Odpowiedz
0 Lajków
INNA
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-12-2022
Wiadomość 4 z 11 (5 499 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Czy zgłaszałaś w tej sprawie u nas reklamację?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
645
121
04-09-2015
Wiadomość 5 z 11 (5 495 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Oczywiście, że zgłosiłam i jestem zbywana "okrągłymi odpowiedziami" ze strony banku, który za każdym razem wydłuża wyjaśnienie reklamacji o kolejny m-c. Teraz mam czekać do 9.01.2023. SKANDAL!!! Te pieniądze dawno firma obsługująca bankomaty "zutylizowała".

Odpowiedz
0 Lajków
INNA
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-12-2022
Wiadomość 6 z 11 (5 443 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

@INNA Przepraszamy za kłopoty z wpłatomatem. Prosimy, podaj nam numer swojego zgłoszenia. Zobaczymy, czy możemy coś więcej zrobić w Twojej sprawie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
574
122
12-04-2017
Wiadomość 7 z 11 (5 440 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Mój nr sprawy; 115599/112022

Odpowiedz
0 Lajków
INNA
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-12-2022
Wiadomość 8 z 11 (5 392 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Dziękuję. Przekazałem prośbę o pilne zajęcie się Twoją sprawą.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
574
122
12-04-2017
Wiadomość 9 z 11 (5 389 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Dzień dobry,

 

Po mojej interwencji (interweniowałam na infolinii oraz tutaj na portalu), każda z osób składa obietnice, że sprawa zostanie  przyspieszona a ja w dalszym ciągu nie mam żadnej odpowiedzi na Online, że cokolwiek się dzieje!!! 

Czekanie kolejny m-c na "okrągłą odpowiedź" absolutnie mnie nie satysfakcjonuje!!!

Przeszukanie wpłatomatu oraz przejrzenie nagrania z kamery winno nastąpić od razu po moim zgłoszeniu, czyli 3-go listopada br. Teraz nie rozumiem jakie kroki są podejmowane, minęło półtora m-ca!!!

SKANDAL!!!! Traktowanie klienta w taki sposób z kilkudziesięcioletnim stażem, świadczy o braku szacunku, profesjonalizmu oraz rzetelnego podejścia do niego. Bank traktuje mnie jak złodzieja, dziwne że przez tyle lat nigdy nie było ze mną żadnego problemu.

Postawa banku jest niedopuszczalna, to dzięki klientom bank istnieje i za swoje niedociągnięcia winien ponosić konsekwencje, a nie zrzucać tego na barki klienta.

Pracuje w firmie produkcyjnej i wszystkie reklamacje ponosimy MY.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
INNA
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-12-2022
Wiadomość 10 z 11 (5 176 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Cele oszczędnościowe - cele wspólne

Cel można utworzyć jedynie z własnego konta oszczędnościowego, więc zmiana na konto wspólne umożliwi drugiemu współwłaścicielowi zakładanie oraz podgląd do celów oszczędnościowych.

07-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy