- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Reklamacje w ING to jakiś żart
01-12-2022 21:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drogie ING - wytłumaczcie mi dlaczego traktujecie stałych klientów biznesowych fatalnie a wasi konsultanci to niekompetentni pracownicy, którzy przekazują błędne informacje i wprowadzają tym samym klienta w błąd?
9 listopada nie pobrałem pieniędzy na czas z bankomatu. Na moich oczach bankomat wciągnał pieniądze i wykazał info " Nie pobrałeś pieniędzy - skontaktuj się ze swoim bankiem". Sekwencja zdarzeń:
- telefon na infolinię --> przyjęcie zgłoszenia i info od konsultanta "przyjedzie w 2/3 dni pracownik pobierze logi z bankomatu i zrobimy uznanie warunkowe"
- po 3 dniach telefon na infolinię ---> konsultant mówi: napiszę prośbę o przyspieszenie
- po kilkunastu dniach znowu telefon ---> nie będzie uznania warunkowego termin rozpatrzenia reklamacji do 1 grudnia (cały czas zero kontaktu ze strony banku, gdybym nie dzwonił g...o bym wiedział)
- dzisiaj telefon na infolinię - nie uzyskaliśmy danych z bankomatu przedłużamy termin rozpatrywania do 30 grudnia ( takie pismo papierowe podobno do mnie idzie)
Mam u was konto firmowe, dwa terminale płatnicze, konto żony, lokaty i jeszcze coś. Traktujecie klientów fatalnie. Dobrze, że rok się kończy - będzie okazja opuścić wasz bank i zamknąć wszystkie konta i wypowiedzieć wszystkie usługi.
reklamacja nr 107708/112022
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-12-2022 10:32
Re: Reklamacje w ING to jakiś żart
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie Twojej sprawy. Sprawdź, proszę, czy masz już odpowiedź w sprawie reklamacji.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość