Odpowiedz

Reklamacje w ING to jakiś żart

Drogie ING - wytłumaczcie mi dlaczego traktujecie stałych klientów biznesowych fatalnie a wasi konsultanci to niekompetentni pracownicy, którzy przekazują błędne informacje i wprowadzają tym samym klienta w błąd?

 

9 listopada nie pobrałem pieniędzy na czas z bankomatu. Na moich oczach bankomat wciągnał pieniądze i wykazał info " Nie pobrałeś pieniędzy - skontaktuj się ze swoim bankiem". Sekwencja zdarzeń:

- telefon na infolinię --> przyjęcie zgłoszenia i info od konsultanta "przyjedzie w 2/3 dni pracownik pobierze logi z bankomatu i zrobimy uznanie warunkowe"

- po 3 dniach telefon na infolinię ---> konsultant mówi: napiszę prośbę o przyspieszenie

- po kilkunastu dniach znowu telefon ---> nie będzie uznania warunkowego termin rozpatrzenia reklamacji do 1 grudnia (cały czas zero kontaktu ze strony banku, gdybym nie dzwonił g...o bym wiedział)

- dzisiaj telefon na infolinię - nie uzyskaliśmy danych z bankomatu przedłużamy termin rozpatrywania do 30 grudnia ( takie pismo papierowe podobno do mnie idzie)

 

Mam u was konto firmowe, dwa terminale płatnicze, konto żony, lokaty i jeszcze coś. Traktujecie klientów fatalnie. Dobrze, że rok się kończy - będzie okazja opuścić wasz bank i zamknąć wszystkie konta i wypowiedzieć wszystkie usługi.

 

reklamacja nr 107708/112022 

Odpowiedz
0 Lajków
mardzi83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-12-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 006 wyświetleń)

Re: Reklamacje w ING to jakiś żart

Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie Twojej sprawy. Sprawdź, proszę, czy masz już odpowiedź w sprawie reklamacji. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 813 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu. 

17-11-2025
Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Witam,
Wpłatomat podczas wpłaty 5k przyjął pieniądze i wyłączył się.
Reklamacja zgłoszona od razu 112415/112025
Proszę o przyśpieszenie reklamacji, pilnie potrzebuję tej gotówki do opłat.

17-11-2025
Re: Oferta pożyczki

Dziękuję za odpowiedź. Oferta była tylko dostępna w piątek więc nie ma sensu abym się kontaktowała w tej sprawie.

16-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy