Odpowiedz

Wpłatomat zawłaszczył pieniądze

W dniu 11.11.2022 ok godz. 7:50 wpłacałem 1000zł do wpłatomatu ING w Bielsku-Białej na ul. Kolistej 23, wpłatomat przyjął wpłatę w postaci 5banknotów o nominale 200zl, co na pewno zostało zarejestrowane przez monitoring znajdujący się na terenie oddziału banku. Niestety podczas operacji wystąpił błąd, a następnie wpłatomat zwrócił moją kartę i powrócił do pozycji stratowej, nie drukując żadnego potwierdzenia wpłaty i nie oddając moich pieniędzy. Niezwłocznie sprawdziłem stan konta (mam konto w Alior Banku) i okazało się, że nie dość, że nie ma tam mojego wpłaconego 1000zl, to dodatkowo obciążono moje konto na kwotę 1000zl, tym samym łączny bilans strat wynosi 2000zl. Zgłosiłem reklamacje na infolinii ING oraz banku macierzystego, ale do dziś brak odzewu z którejkolwiek ze stron. Jest to niepoważne z Państwa strony, rozumiem jest potrzeby jakiś czas do przeliczenia kasety, ale myślę, że on już dawno minął, a ja nadal nie mam moich środków na koncie. Obawiam się, że za chwilę monitoring zostanie skasowany, a ja nie odzyskam moich pieniędzy. Proszę o przyspieszenie zwrotu moich środków na konto. Nr reklamacji 941280 nadany przez Alior Bank.
Odpowiedz
0 Lajków
Caro22
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-11-2022
Wiadomość 1 z 3 (2 611 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zawłaszczył pieniądze

Naprawdę czeka Pani tyle? Miałam rano dziś taka sytuację z tym że mi zjadło 3070 zł... I nic kazali czekać. Wybieram się do banku, bo po czytaniu forum widzę że ludzie nie odzyskują albo całości albo części. A to kradzież jest
Odpowiedz
0 Lajków
Kfierdonek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
30-11-2022
Wiadomość 2 z 3 (2 599 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zawłaszczył pieniądze

Nie mamy wglądu w reklamację z innego banku. Wyjaśnienie Twojej sytuacji leży po stronie Twojego banku. Skontaktuj się z nimi z prośbą o przyśpieszenie Twojego zgłoszenia. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
177
36
02-09-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 493 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy