Odpowiedz

Wpłatomat zawłaszczył pieniądze

W dniu 11.11.2022 ok godz. 7:50 wpłacałem 1000zł do wpłatomatu ING w Bielsku-Białej na ul. Kolistej 23, wpłatomat przyjął wpłatę w postaci 5banknotów o nominale 200zl, co na pewno zostało zarejestrowane przez monitoring znajdujący się na terenie oddziału banku. Niestety podczas operacji wystąpił błąd, a następnie wpłatomat zwrócił moją kartę i powrócił do pozycji stratowej, nie drukując żadnego potwierdzenia wpłaty i nie oddając moich pieniędzy. Niezwłocznie sprawdziłem stan konta (mam konto w Alior Banku) i okazało się, że nie dość, że nie ma tam mojego wpłaconego 1000zl, to dodatkowo obciążono moje konto na kwotę 1000zl, tym samym łączny bilans strat wynosi 2000zl. Zgłosiłem reklamacje na infolinii ING oraz banku macierzystego, ale do dziś brak odzewu z którejkolwiek ze stron. Jest to niepoważne z Państwa strony, rozumiem jest potrzeby jakiś czas do przeliczenia kasety, ale myślę, że on już dawno minął, a ja nadal nie mam moich środków na koncie. Obawiam się, że za chwilę monitoring zostanie skasowany, a ja nie odzyskam moich pieniędzy. Proszę o przyspieszenie zwrotu moich środków na konto. Nr reklamacji 941280 nadany przez Alior Bank.
Odpowiedz
0 Lajków
Caro22
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-11-2022
Wiadomość 1 z 3 (2 094 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zawłaszczył pieniądze

Naprawdę czeka Pani tyle? Miałam rano dziś taka sytuację z tym że mi zjadło 3070 zł... I nic kazali czekać. Wybieram się do banku, bo po czytaniu forum widzę że ludzie nie odzyskują albo całości albo części. A to kradzież jest
Odpowiedz
0 Lajków
Kfierdonek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
30-11-2022
Wiadomość 2 z 3 (2 082 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zawłaszczył pieniądze

Nie mamy wglądu w reklamację z innego banku. Wyjaśnienie Twojej sytuacji leży po stronie Twojego banku. Skontaktuj się z nimi z prośbą o przyśpieszenie Twojego zgłoszenia. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
149
30
02-09-2021
Wiadomość 3 z 3 (1 976 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy