01-12-2022 21:53
Drogie ING - wytłumaczcie mi dlaczego traktujecie stałych klientów biznesowych fatalnie a wasi konsultanci to niekompetentni pracownicy, którzy przekazują błędne informacje i wprowadzają tym samym klienta w błąd?
9 listopada nie pobrałem pieniędzy na czas z bankomatu. Na moich oczach bankomat wciągnał pieniądze i wykazał info " Nie pobrałeś pieniędzy - skontaktuj się ze swoim bankiem". Sekwencja zdarzeń:
- telefon na infolinię --> przyjęcie zgłoszenia i info od konsultanta "przyjedzie w 2/3 dni pracownik pobierze logi z bankomatu i zrobimy uznanie warunkowe"
- po 3 dniach telefon na infolinię ---> konsultant mówi: napiszę prośbę o przyspieszenie
- po kilkunastu dniach znowu telefon ---> nie będzie uznania warunkowego termin rozpatrzenia reklamacji do 1 grudnia (cały czas zero kontaktu ze strony banku, gdybym nie dzwonił g...o bym wiedział)
- dzisiaj telefon na infolinię - nie uzyskaliśmy danych z bankomatu przedłużamy termin rozpatrywania do 30 grudnia ( takie pismo papierowe podobno do mnie idzie)
Mam u was konto firmowe, dwa terminale płatnicze, konto żony, lokaty i jeszcze coś. Traktujecie klientów fatalnie. Dobrze, że rok się kończy - będzie okazja opuścić wasz bank i zamknąć wszystkie konta i wypowiedzieć wszystkie usługi.
reklamacja nr 107708/112022
08-12-2022 10:32
Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie Twojej sprawy. Sprawdź, proszę, czy masz już odpowiedź w sprawie reklamacji.
Dokładnie, u mnie też problem.
Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za
... 12-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |