Odpowiedz

Reklamacje w ING to jakiś żart

Drogie ING - wytłumaczcie mi dlaczego traktujecie stałych klientów biznesowych fatalnie a wasi konsultanci to niekompetentni pracownicy, którzy przekazują błędne informacje i wprowadzają tym samym klienta w błąd?

 

9 listopada nie pobrałem pieniędzy na czas z bankomatu. Na moich oczach bankomat wciągnał pieniądze i wykazał info " Nie pobrałeś pieniędzy - skontaktuj się ze swoim bankiem". Sekwencja zdarzeń:

- telefon na infolinię --> przyjęcie zgłoszenia i info od konsultanta "przyjedzie w 2/3 dni pracownik pobierze logi z bankomatu i zrobimy uznanie warunkowe"

- po 3 dniach telefon na infolinię ---> konsultant mówi: napiszę prośbę o przyspieszenie

- po kilkunastu dniach znowu telefon ---> nie będzie uznania warunkowego termin rozpatrzenia reklamacji do 1 grudnia (cały czas zero kontaktu ze strony banku, gdybym nie dzwonił g...o bym wiedział)

- dzisiaj telefon na infolinię - nie uzyskaliśmy danych z bankomatu przedłużamy termin rozpatrywania do 30 grudnia ( takie pismo papierowe podobno do mnie idzie)

 

Mam u was konto firmowe, dwa terminale płatnicze, konto żony, lokaty i jeszcze coś. Traktujecie klientów fatalnie. Dobrze, że rok się kończy - będzie okazja opuścić wasz bank i zamknąć wszystkie konta i wypowiedzieć wszystkie usługi.

 

reklamacja nr 107708/112022 

Odpowiedz
0 Lajków
mardzi83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-12-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 566 wyświetleń)

Re: Reklamacje w ING to jakiś żart

Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie Twojej sprawy. Sprawdź, proszę, czy masz już odpowiedź w sprawie reklamacji. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 373 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy