Odpowiedz

Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Przez Społeczność nie mamy podglądu do statusu Twojego zgłoszenia. Możemy jedynie przekazać prośbę o przyspieszenie sprawy, co również zrobiliśmy.

Jak tylko zmieni się status reklamacji, otrzymasz o tym powiadomienie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 11 z 11 (1 551 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

Standardowo powinieneś na ekranie widzieć potwierdzenie, ze transakcja się udała podczas przyłożenia do terminala. Jeśli korzystasz z systemu Android, to spróbuj proszę odinstalować aplikację i pobrać

...

10-10-2024
Re: BLIK a bankomaty


Lub też wtedy wybiera PEKAO z księgowaniem od razu Emotikon: Szczęśliwy ale wszędzie płaci po kursie VISA od razu na złotówki Emotikon: Mrugający, bo po Japonii ma w planach Indonezję Emotikon: Mrugający

Tutaj się muszę poprawić, bo chyba wprowadziłem w błąd.

...

10-10-2024
Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

Witam czy otrzymała już pani decyzje?

10-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy