Odpowiedz

Awaria wpłatomatu reklamacja

Witam

 

Dnia 16.05.2022 wpłacałem do wpłatomatu pieniadze Trzebinia Rynek 20 Miałem 30tys zł w 200zł banknotach pierwsza transze wplacilem 16400 ładnie przyjęło zaksiegowało druga transze 13600zł bankomat zamknał klapke i je połknął i wyswietlił awarie.

 

Odrazu zadzwoniłem i zgłosiłem to na nr podany na wplatomacie oraz do banku.

 

Bank uznał warunkowo i odrazu kwota 13600zł znalazła się na moim koncie myślałęm że sprawa jest już załatwiona i tyle.

Wczoraj tj. 31.05 Bank wycofał wpłate warunkową 13600zł i wpłacił tylko 13000zł jako uznaną reklamację.

 

Jestem Waszym klientem ponad 15 lat indywidualnym oraz prowadze rachunek firmowy od 5 lat nigdy nie było takie sytuacji i wiem ile pieniędzy miałem dokładnie przeliczone.

 

Co ja teraz mam zrobić ??? dlaczego po tak długim czasie nagle okazało się że brakuje 600zł ktoś je ukradł przy liczeniu wpłatomatu nie wiem co mam myśleć o tym wszystkim myślałem że takie sytuacje nigdy się nie zdarzają. Takie coś nie powinno mieć wgl. miejsca ????

Odpowiedz
0 Lajków
jedynakg91
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-06-2022
Wiadomość 1 z 11 (7 104 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu reklamacja

Zależy nam na to, żeby to wyjaśnić. Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, skontaktuj się z nami poprzez czat w Moim ING lub z naszą infolinią: 32 357 00 69. Przyjmiemy odwołanie i sprawdzimy to ponownie. Tutaj, niestety, nie mamy wglądu do Twojej reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
151
22
02-09-2021
Wiadomość 2 z 11 (7 057 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Cześć, zostałem także okradziony przez ING wpłacając pieniądze w wpłatomacie, wyskoczył błąd i teraz bank twierdził ze wpłaciłem 1000 zł a nie 2600, jest to kradzież, i praktyka godna napiętnowania, oczywiście na łamach prasy( w tym kraju inaczej sporu nie rozwiążesz). Szykuje artykuł na łamach paru portali, opisz mi proszę sytuacje chronologicznie i podeslij proszę na adres lukaszkonkel1@gmail.com
Łukasz_Konkel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
03-11-2022
Wiadomość 3 z 11 (6 088 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Dzień dobry,

 

Wysłałam Panu moją historię na @.

Skąd Pan jest, może to ten sam wpłatomat, bo ja miałam też 3.11. Jestem z Dąbrowy Górniczej

 

Pozdrawiam

Barbara Smołucha

Odpowiedz
0 Lajków
INNA
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-12-2022
Wiadomość 4 z 11 (5 705 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Czy zgłaszałaś w tej sprawie u nas reklamację?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 5 z 11 (5 701 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Oczywiście, że zgłosiłam i jestem zbywana "okrągłymi odpowiedziami" ze strony banku, który za każdym razem wydłuża wyjaśnienie reklamacji o kolejny m-c. Teraz mam czekać do 9.01.2023. SKANDAL!!! Te pieniądze dawno firma obsługująca bankomaty "zutylizowała".

Odpowiedz
0 Lajków
INNA
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-12-2022
Wiadomość 6 z 11 (5 649 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

@INNA Przepraszamy za kłopoty z wpłatomatem. Prosimy, podaj nam numer swojego zgłoszenia. Zobaczymy, czy możemy coś więcej zrobić w Twojej sprawie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 7 z 11 (5 646 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Mój nr sprawy; 115599/112022

Odpowiedz
0 Lajków
INNA
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-12-2022
Wiadomość 8 z 11 (5 598 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Dziękuję. Przekazałem prośbę o pilne zajęcie się Twoją sprawą.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 9 z 11 (5 595 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Dzień dobry,

 

Po mojej interwencji (interweniowałam na infolinii oraz tutaj na portalu), każda z osób składa obietnice, że sprawa zostanie  przyspieszona a ja w dalszym ciągu nie mam żadnej odpowiedzi na Online, że cokolwiek się dzieje!!! 

Czekanie kolejny m-c na "okrągłą odpowiedź" absolutnie mnie nie satysfakcjonuje!!!

Przeszukanie wpłatomatu oraz przejrzenie nagrania z kamery winno nastąpić od razu po moim zgłoszeniu, czyli 3-go listopada br. Teraz nie rozumiem jakie kroki są podejmowane, minęło półtora m-ca!!!

SKANDAL!!!! Traktowanie klienta w taki sposób z kilkudziesięcioletnim stażem, świadczy o braku szacunku, profesjonalizmu oraz rzetelnego podejścia do niego. Bank traktuje mnie jak złodzieja, dziwne że przez tyle lat nigdy nie było ze mną żadnego problemu.

Postawa banku jest niedopuszczalna, to dzięki klientom bank istnieje i za swoje niedociągnięcia winien ponosić konsekwencje, a nie zrzucać tego na barki klienta.

Pracuje w firmie produkcyjnej i wszystkie reklamacje ponosimy MY.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
INNA
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-12-2022
Wiadomość 10 z 11 (5 382 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy