Odpowiedz

Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Przez Społeczność nie mamy podglądu do statusu Twojego zgłoszenia. Możemy jedynie przekazać prośbę o przyspieszenie sprawy, co również zrobiliśmy.

Jak tylko zmieni się status reklamacji, otrzymasz o tym powiadomienie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
127
19-03-2018
Wiadomość 11 z 11 (1 714 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

W zakresie danych dla przelewów oraz przelewów na telefon udzieliliśmy informacji w naszych poprzednich komentarzach.

20-03-2025
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Obecnie nie planujemy

20-03-2025
Re: Wypowiedzenie umowy przez bank z powodu: pranie brudnych pieniędzy i terroryzm

Witam, udało się bez problemu wypłacić pieniądze czy blokowali ? jestemcw takiej samej sytuacji gdzie bezpodstawnie z buta zablokowali mi konto nie informując wcześniej o niczym

20-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy