06-05-2022 21:23
06-05-2022 21:34
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Prośbę o szybkie rozpatrzenie zgłoszenia przekazałam do odpowiedniego zespołu
11-05-2022 12:00
Otrzymałem informację, że udało się przyśpieszyć Twoją sprawę 😊
Gdybyś w przyszłości miała jakieś pytania, pisz śmiało 😉
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊
01-02-2023Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk
... 01-02-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |