06-05-2022 21:23
06-05-2022 21:34
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Prośbę o szybkie rozpatrzenie zgłoszenia przekazałam do odpowiedniego zespołu
11-05-2022 12:00
Otrzymałem informację, że udało się przyśpieszyć Twoją sprawę 😊
Gdybyś w przyszłości miała jakieś pytania, pisz śmiało 😉
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |