13-01-2023 12:17
13-01-2023 12:27
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.
Przekazałam prośbę o pilną weryfikację Twojej sprawy do odpowiedniej jednostki w naszym banku. To wszystko, co możemy zrobić przez Forum.
Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni
13-01-2023 14:41
Dostaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je w zakładce Wiadomości w Moim ING.
13-01-2023 16:37
13-01-2023 16:39
Cieszymy się, że Twoja sprawa została rozwiązana
Analizujemy różne formy płatności. Nie planujemy na tę chwilę wprowadzać nowych rozwiązań płatności.
23-03-2025Dzień dobry,
mam pytanie o ofertę private banking. Wg opisu na stronie ING, kryterium do skorzystania z oferty to "inwestycje min. 500 tys. zł lub
aktywa min. 1 mln zł".
Czy do inwestycji wliczają się w
... 22-03-2025Dzień dobry,
mam pytanie o to, jak rozliczany jest limit wejść do saloników Priority Pass w ofercie dla karty kredytowej - platynowej.
Czy limit 4 wejść dla posiadacza (+2 dla osoby towarzyszącej) jest
... 22-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |