Odpowiedz

Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Proszę o pomoc. W dniu 7.01.2023 dokonywałam wpłaty kwoty 4700 pln we wplatomacie planet cash. Wplatomat zabrał pieniądze, po czym pojawił się komunikat 'awaria modułu wpłat'. Nie otrzymałam wydruku, pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie.
Otrzymałam informację, że reklamacja zostanie rozpatrzona do 27.01.2023. Dla mnie to za długo, pieniądze były przeznaczone do spłaty bieżących zobowiązań oraz spraw związanych z nadchodzącą podróżą. Obsługa na infolinii była bardzo rzeczowa.Jednak czas oczekiwania na odpowiedź jest bardzo odległy.
Nr reklamacji 104585/012023.
Bardzo bym prosiła o przyśpieszenie tej procedury.
Odpowiedz
0 Lajków
martas11
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
13-01-2023
Wiadomość 1 z 5 (4 614 wyświetleń)

Re: Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.

Przekazałam prośbę o pilną weryfikację Twojej sprawy do odpowiedniej jednostki w naszym banku. To wszystko, co możemy zrobić przez Forum.

Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 5 (4 608 wyświetleń)

Re: Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Dostaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je w zakładce Wiadomości w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 3 z 5 (4 564 wyświetleń)

Re: Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Bardzo dziękuje za pomoc, środki już są na moim koncie!
martas11
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
13-01-2023
Wiadomość 4 z 5 (4 542 wyświetleń)

Re: Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Cieszymy się, że Twoja sprawa została rozwiązana Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
255
47
11-02-2020
Wiadomość 5 z 5 (4 540 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

Przyłączam się do niezadowolenia przez wyłącznie tej funkcjonalności tracicie klienta. Pewnie was to nie obchodzi bo co taką dużą firmę obchodzi pare nic nie znaczących plotek.

14-05-2025
Re.: Kredyt hipoteczny na dom letniskowy

W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny 

13-05-2025
PARKOWANIE Z ING - FAKTURA

Dzień dobry.

Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania

...

13-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy