Odpowiedz

Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Proszę o pomoc. W dniu 7.01.2023 dokonywałam wpłaty kwoty 4700 pln we wplatomacie planet cash. Wplatomat zabrał pieniądze, po czym pojawił się komunikat 'awaria modułu wpłat'. Nie otrzymałam wydruku, pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie.
Otrzymałam informację, że reklamacja zostanie rozpatrzona do 27.01.2023. Dla mnie to za długo, pieniądze były przeznaczone do spłaty bieżących zobowiązań oraz spraw związanych z nadchodzącą podróżą. Obsługa na infolinii była bardzo rzeczowa.Jednak czas oczekiwania na odpowiedź jest bardzo odległy.
Nr reklamacji 104585/012023.
Bardzo bym prosiła o przyśpieszenie tej procedury.
Odpowiedz
0 Lajków
martas11
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
13-01-2023
Wiadomość 1 z 5 (4 390 wyświetleń)

Re: Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.

Przekazałam prośbę o pilną weryfikację Twojej sprawy do odpowiedniej jednostki w naszym banku. To wszystko, co możemy zrobić przez Forum.

Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
126
19-03-2018
Wiadomość 2 z 5 (4 384 wyświetleń)

Re: Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Dostaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je w zakładce Wiadomości w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
126
19-03-2018
Wiadomość 3 z 5 (4 340 wyświetleń)

Re: Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Bardzo dziękuje za pomoc, środki już są na moim koncie!
martas11
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
13-01-2023
Wiadomość 4 z 5 (4 318 wyświetleń)

Re: Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Cieszymy się, że Twoja sprawa została rozwiązana Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 5 z 5 (4 316 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Witam. W lutym zapłaciłem pierwszą ratę. Chciał bym nadpłacać kredyt co miesiąc po 1000 zł i zmniejszać lata do spłaty . Ratę mam 1360 zł. Na próbę nadpłat nadpłaciłem 100 zł. W aplikacji wybrałem opc...

16-02-2025
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy