13-01-2023 12:17
13-01-2023 12:27
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.
Przekazałam prośbę o pilną weryfikację Twojej sprawy do odpowiedniej jednostki w naszym banku. To wszystko, co możemy zrobić przez Forum.
Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni
13-01-2023 14:41
Dostaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je w zakładce Wiadomości w Moim ING.
13-01-2023 16:37
13-01-2023 16:39
Cieszymy się, że Twoja sprawa została rozwiązana
ING, jeśli wydaliście pieniądze na testy, w których ktoś powiedział Wam, że nowy interfejs jest lepszy od starego, to koncertowo wyrzuciliście pieniądze w błoto.
02-12-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |