Odpowiedz

Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Proszę o pomoc. W dniu 7.01.2023 dokonywałam wpłaty kwoty 4700 pln we wplatomacie planet cash. Wplatomat zabrał pieniądze, po czym pojawił się komunikat 'awaria modułu wpłat'. Nie otrzymałam wydruku, pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie.
Otrzymałam informację, że reklamacja zostanie rozpatrzona do 27.01.2023. Dla mnie to za długo, pieniądze były przeznaczone do spłaty bieżących zobowiązań oraz spraw związanych z nadchodzącą podróżą. Obsługa na infolinii była bardzo rzeczowa.Jednak czas oczekiwania na odpowiedź jest bardzo odległy.
Nr reklamacji 104585/012023.
Bardzo bym prosiła o przyśpieszenie tej procedury.
Odpowiedz
0 Lajków
martas11
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
13-01-2023
Wiadomość 1 z 5 (4 124 wyświetleń)

Re: Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.

Przekazałam prośbę o pilną weryfikację Twojej sprawy do odpowiedniej jednostki w naszym banku. To wszystko, co możemy zrobić przez Forum.

Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 5 (4 118 wyświetleń)

Re: Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Dostaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je w zakładce Wiadomości w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 3 z 5 (4 074 wyświetleń)

Re: Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Bardzo dziękuje za pomoc, środki już są na moim koncie!
martas11
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
13-01-2023
Wiadomość 4 z 5 (4 052 wyświetleń)

Re: Awaria modułu wpłatomatu planet cash

Cieszymy się, że Twoja sprawa została rozwiązana Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
249
47
11-02-2020
Wiadomość 5 z 5 (4 050 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

I znów nie działa.... Chyba ING chce, abym koniecznie zmienił hasło na krótkie i łatwe do zapamiętania. Na szczęście konto mam dodatkowo zabezpieczone za pomocą Yubikey. Czy ING mogłoby w końcu w rama

...

11-11-2024
Aktywacja bankowości internetowej

Witam. Nie posiadam loginu oraz hasła do aktywacji bankowości internetowej.

Czy jest możliwość wysłania potrzebnych danych kurierem na adres zamieszkania?

11-11-2024
Re.: Nowe karty debetowe i kredytowe

ING Emotikon: Szczęśliwy To kiedy te nowe karty ?

10-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy