13-01-2023 12:17
13-01-2023 12:27
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.
Przekazałam prośbę o pilną weryfikację Twojej sprawy do odpowiedniej jednostki w naszym banku. To wszystko, co możemy zrobić przez Forum.
Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni
13-01-2023 14:41
Dostaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je w zakładce Wiadomości w Moim ING.
13-01-2023 16:37
13-01-2023 16:39
Cieszymy się, że Twoja sprawa została rozwiązana
Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Przykro nam z powodu Twojej opinii. W szczegółach promocji podajemy maksymalną kwotę do jakiej obowiązuje oprocentowanie podwyższone po spełnieniu warunków promocji. Na stronie oferty w Moim ING przed
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |