23-06-2020 18:41
24-06-2020 18:47
Przelewy walutowe docierają zwykle do 3 - 4 dni roboczych.
21-06-2022 18:23
23 maja 2022 wykonałam przelew do USA, oprócz 9,30 $ za przelew potrącono mi 22 $ za koszty obcego banku. Nigdy nie miałam takiej opłaty dodatkowej. Pisałam wiadomości o wyjaśnienie, jak również na czacie-nie dostałam żadnej odpowiedzi. Jestem oburzona, że nie dostałam wyjaśnienia co to za bank pośredniczący i dlaczego, nigdy, a kilka razy przelewałam dolary do USA , nie miałam takiej płatności. Wena
22-06-2022 19:38
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy dlaczego był wskazany bank pośredniczący. Jeśli specjalista nie będzie mógł tego zweryfikować w trakcie rozmowy przyjmie odpowiednie zgłoszenie. Dodam, że nie mamy wpływu na wysokość opłaty banku pośredniczącego
23-06-2022 10:08
No niestety ani asystent ani specjalista nie chce ze mną się użerać. I wiadoności pisałam i czatowałam i prosiłam specjalistę i nic.
23-06-2022 10:21
A fajnie. Asystent się odezwał-i to jego odpowiedz !!!
Znalezienie rozwiązania było czystą przyjemnością, zapraszam w przyszłości :-)
24-06-2022 10:36
Gdy realizujesz przelew walutowy, możesz wybrać opcję kosztów:
SHA - opłaty i prowizje dzielone są odpowiednio pomiędzy płatnika i odbiorcę
OUR - opłaty i prowizje pokrywane są wyłącznie przez płatnika
BEN - opłaty i prowizje pokrywane są wyłącznie przez odbiorcę.
Jeżeli wybierzesz opcję pokrycia kosztów przez siebie to wtedy koszty takiego banku odbiorcy i/lub banku pośredniczącego również obciążają wskazane konto, kiedy otrzymamy informację od banku odbiorcy/ banku pośredniczącego.
Wszystkie przelewy walutowe realizowane są przez banki pośredniczące (poza przelewami SEPA), czyli m. in. przelew w dolarach do USA. Bank pośredniczący to bank, który przekazuje przelew do banku odbiorcy, w przypadku gdy nasz bank nie posiada konta w banku odbiorcy. Jeśli nie wskazujesz banku pośredniczącego to system sam automatycznie wybiera najbardziej optymalną drogę płatności. Dodam, że jeżeli nie wskazujesz banku i system sam wybierze bank pośredniczący to nie ponosisz kosztów z tego tytułu po naszej stronie, ale jeśli bank pośredniczący pobiera opłatę to będziesz nią wtedy obciążona.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz