Kwestie dotyczące forum

Odpowiedz

znikające posty w temacie ING żąda bez wyraźnego powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia majątku..

od jakiegoś czasu mam problem z dodawaniem postów w tym temacie a zaczęło się to od czasu, kiedy moderator moderator MonikaC usunęła z mojego posta niewygodny link, przywrócony po jakimś czasie na skutek mojej interwencji

dziś /14-12-2022/ dwukrotnie zamieszczałem post który przez chwilę był widoczny a potem znikał... w podobny sposób zniknęła mi jedna z wysyłanych PW a także od tego czasu mimo użycia opcji "nie wylogowuj mnie" chcąc coś napisać, muszę się każdorazowo logować od nowa

 

proszę o pomoc w tej sprawie

Odpowiedz
0 Lajków
mmer
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
40
26-11-2020
Wiadomość 1 z 5 (7 091 wyświetleń)

Re: znikające posty w temacie ING żąda bez wyraźnego powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia maj...

Sprawdziliśmy to i Twoje wpisy trafiły automatycznie do spamu. Już je przywróciliśmy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
254
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 5 (7 081 wyświetleń)

Re: znikające posty w temacie ING żąda bez wyraźnego powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia maj...

czyli jeżeli prawidłowo rozumuję, ów moderator nie dość, że bezpodstawnie edytował mój post to jeszcze zdezaktywował moje konto w zakresie możliwości udziału w dyskusji?

Odpowiedz
0 Lajków
mmer
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
40
26-11-2020
Wiadomość 3 z 5 (7 059 wyświetleń)

Re: znikające posty w temacie ING żąda bez wyraźnego powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia maj...

Nasz system automatycznie klasyfikuje wpisy wychwytując spam i  widać tak zakwalifikował akurat te wpisy. Jako moderacja weryfikujemy wpadające do spamu treści i przywracamy jeśli nie są spamem. Tak też się stało w tym przypadku. Zachęcamy do dalszej aktywności w Społeczności ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (6 998 wyświetleń)

Re: znikające posty w temacie ING żąda bez wyraźnego powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia maj...

każdy system robi jedynie to i aż to, co zaprogramował w nim człowiek w postaci stosownych algorytmów... w moim przypadku nie system po raz pierwszy edytował mi post, lecz człowiek - i to bez absolutnie żadnej przyczyny jednocześnie powołując się na regulamin bez sprawdzenia linka, o który poszło... oto dowód, cytat z PW:

 

Od: MonikaC Moderator
Wysłano: ‎06-11-2022 16:49

Witaj,
edytowałam Twój post, ponieważ był niezgodny z naszym Regulaminem Społeczności V.1.g.

MonikaC

 

zakładam, że z tą chwilą - świadomie lub nie - dodała mnie do listy spamu czy jak tam ją nazywacie a potem jej brak wiedzy /a może zwyczajne lenistwo, bo chyba nie złośliwość?/ nie pozwoliło jej usunąć mnie stamtąd...

piszesz: Jako moderacja weryfikujemy wpadające do spamu treści i przywracamy jeśli nie są spamem... otóż może w teorii a może zwyczajnie mijasz się z prawdą, ponieważ w moim przypadku reakcja nastąpiła po 38 dniach /jeśli dobrze liczę/ i do tego czasu nikt z moderacji niczego "nie weryfikował" do czasu, aż to właśnie ja założyłem niniejszy temat...

 

zakładam, że nie zajmujecie się tym forum z dobroci serca, lecz macie to w zakresie obowiązków a co za tym idzie, ktoś was za to wynagradza... tak więc proszę publicznie o wskazanie mi kontaktu do osoby, która nadzoruje to forum społecznościowe z ramienia kierownictwa ING BŚ - pytałem o to już w PW MonikęC ale widać nie uznała za godne pochylenia się nad moją prośbą, ignorując ją...

 

nie, żebym popierał teorie spiskowe ale screena z tego tematu zachowam niezwłocznie po dodaniu niniejszego posta...

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
mmer
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
40
26-11-2020
Wiadomość 5 z 5 (6 902 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy