14-12-2022 15:58
od jakiegoś czasu mam problem z dodawaniem postów w tym temacie a zaczęło się to od czasu, kiedy moderator moderator MonikaC usunęła z mojego posta niewygodny link, przywrócony po jakimś czasie na skutek mojej interwencji
dziś /14-12-2022/ dwukrotnie zamieszczałem post który przez chwilę był widoczny a potem znikał... w podobny sposób zniknęła mi jedna z wysyłanych PW a także od tego czasu mimo użycia opcji "nie wylogowuj mnie" chcąc coś napisać, muszę się każdorazowo logować od nowa
proszę o pomoc w tej sprawie
14-12-2022 16:11
Sprawdziliśmy to i Twoje wpisy trafiły automatycznie do spamu. Już je przywróciliśmy.
14-12-2022 17:37
czyli jeżeli prawidłowo rozumuję, ów moderator nie dość, że bezpodstawnie edytował mój post to jeszcze zdezaktywował moje konto w zakresie możliwości udziału w dyskusji?
14-12-2022 23:48
Nasz system automatycznie klasyfikuje wpisy wychwytując spam i widać tak zakwalifikował akurat te wpisy. Jako moderacja weryfikujemy wpadające do spamu treści i przywracamy jeśli nie są spamem. Tak też się stało w tym przypadku. Zachęcamy do dalszej aktywności w Społeczności ING.
15-12-2022 14:20
każdy system robi jedynie to i aż to, co zaprogramował w nim człowiek w postaci stosownych algorytmów... w moim przypadku nie system po raz pierwszy edytował mi post, lecz człowiek - i to bez absolutnie żadnej przyczyny jednocześnie powołując się na regulamin bez sprawdzenia linka, o który poszło... oto dowód, cytat z PW:
Witaj,
edytowałam Twój post, ponieważ był niezgodny z naszym Regulaminem Społeczności V.1.g.
MonikaC
zakładam, że z tą chwilą - świadomie lub nie - dodała mnie do listy spamu czy jak tam ją nazywacie a potem jej brak wiedzy /a może zwyczajne lenistwo, bo chyba nie złośliwość?/ nie pozwoliło jej usunąć mnie stamtąd...
piszesz: Jako moderacja weryfikujemy wpadające do spamu treści i przywracamy jeśli nie są spamem... otóż może w teorii a może zwyczajnie mijasz się z prawdą, ponieważ w moim przypadku reakcja nastąpiła po 38 dniach /jeśli dobrze liczę/ i do tego czasu nikt z moderacji niczego "nie weryfikował" do czasu, aż to właśnie ja założyłem niniejszy temat...
zakładam, że nie zajmujecie się tym forum z dobroci serca, lecz macie to w zakresie obowiązków a co za tym idzie, ktoś was za to wynagradza... tak więc proszę publicznie o wskazanie mi kontaktu do osoby, która nadzoruje to forum społecznościowe z ramienia kierownictwa ING BŚ - pytałem o to już w PW MonikęC ale widać nie uznała za godne pochylenia się nad moją prośbą, ignorując ją...
nie, żebym popierał teorie spiskowe ale screena z tego tematu zachowam niezwłocznie po dodaniu niniejszego posta...
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024