14-12-2022 15:58
od jakiegoś czasu mam problem z dodawaniem postów w tym temacie a zaczęło się to od czasu, kiedy moderator moderator MonikaC usunęła z mojego posta niewygodny link, przywrócony po jakimś czasie na skutek mojej interwencji
dziś /14-12-2022/ dwukrotnie zamieszczałem post który przez chwilę był widoczny a potem znikał... w podobny sposób zniknęła mi jedna z wysyłanych PW a także od tego czasu mimo użycia opcji "nie wylogowuj mnie" chcąc coś napisać, muszę się każdorazowo logować od nowa
proszę o pomoc w tej sprawie
14-12-2022 16:11
Sprawdziliśmy to i Twoje wpisy trafiły automatycznie do spamu. Już je przywróciliśmy.
14-12-2022 17:37
czyli jeżeli prawidłowo rozumuję, ów moderator nie dość, że bezpodstawnie edytował mój post to jeszcze zdezaktywował moje konto w zakresie możliwości udziału w dyskusji?
14-12-2022 23:48
Nasz system automatycznie klasyfikuje wpisy wychwytując spam i widać tak zakwalifikował akurat te wpisy. Jako moderacja weryfikujemy wpadające do spamu treści i przywracamy jeśli nie są spamem. Tak też się stało w tym przypadku. Zachęcamy do dalszej aktywności w Społeczności ING.
15-12-2022 14:20
każdy system robi jedynie to i aż to, co zaprogramował w nim człowiek w postaci stosownych algorytmów... w moim przypadku nie system po raz pierwszy edytował mi post, lecz człowiek - i to bez absolutnie żadnej przyczyny jednocześnie powołując się na regulamin bez sprawdzenia linka, o który poszło... oto dowód, cytat z PW:
Witaj,
edytowałam Twój post, ponieważ był niezgodny z naszym Regulaminem Społeczności V.1.g.
MonikaC
zakładam, że z tą chwilą - świadomie lub nie - dodała mnie do listy spamu czy jak tam ją nazywacie a potem jej brak wiedzy /a może zwyczajne lenistwo, bo chyba nie złośliwość?/ nie pozwoliło jej usunąć mnie stamtąd...
piszesz: Jako moderacja weryfikujemy wpadające do spamu treści i przywracamy jeśli nie są spamem... otóż może w teorii a może zwyczajnie mijasz się z prawdą, ponieważ w moim przypadku reakcja nastąpiła po 38 dniach /jeśli dobrze liczę/ i do tego czasu nikt z moderacji niczego "nie weryfikował" do czasu, aż to właśnie ja założyłem niniejszy temat...
zakładam, że nie zajmujecie się tym forum z dobroci serca, lecz macie to w zakresie obowiązków a co za tym idzie, ktoś was za to wynagradza... tak więc proszę publicznie o wskazanie mi kontaktu do osoby, która nadzoruje to forum społecznościowe z ramienia kierownictwa ING BŚ - pytałem o to już w PW MonikęC ale widać nie uznała za godne pochylenia się nad moją prośbą, ignorując ją...
nie, żebym popierał teorie spiskowe ale screena z tego tematu zachowam niezwłocznie po dodaniu niniejszego posta...
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024