Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Dramatyczny sposób rozpatrywania reklamacji
11-06-2024 13:20
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jakby ING dali możliwość rozpatrywania reklamacji w 5 lat to odpowiedź dostalibyśmy ostatniego dnia. Przez ponad tydzień prosiłem o przyspieszenie rozpatrywania reklamacji i dzień w dzień otrzymywałem informacje, że analityk obecnie zajmuje się sprawą i że odp będzie najszybciej jak to możliwe. Katastrofa. Panie na czacie uprzejme, ale Ci analitycy to nie wiem co robią. Nie czekam już na odpowiedź, dotyczy BIK więc składam odwołanie do UODO. Szkoda czasu.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5
(2 454 wyświetleń)
11-06-2024 14:11
Re.: Dramatyczny sposób rozpatrywania reklamacji
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę, by podał Pan nam numer reklamacji jaką Pan złożył - wyślemy prośbę o jej pilne rozpatrzenie.
-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-06-2024 09:55
Re.: Dramatyczny sposób rozpatrywania reklamacji
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już tyle razy prosiłem na czacie i telefonicznie o przyspieszenie, że nie wierzę, że wpis na forum cokolwiek by pomógł. Kolejny tydzień leci dzisiaj, a ja nie wiem w czym leży problem, żeby dać odpowiedź, albo jakakolwiek informacje na czacie czy w wiadomościach, że analityk czeka na jakąś konkretną informacje i konkretny czas kiedy odpowie. Ciągle tylko informacje, że w najszybszym możliwym terminie, jak tylko będzie możliwe, kiedy tylko będzie mógł.... Itd. komunikacją z klientem i jego zbywanie to specjał tutaj. A tak mi się kiedyś ten bank podobał.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-06-2024 10:07
Re.: Dramatyczny sposób rozpatrywania reklamacji
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A najlepiej jak po takim zbywaniu klienta ogląda się reklamę w której leci slogan LICZĄ SIĘ LUDZIE... Śmiech na sali. Nie idziecie na rękę nic, odpowiadacie na potrzeby klientów jakby to był projekt lotu w kosmos. Swoją drogą ustawodawca bezsensownie daje aż 30 dni na odpowiedź, ale z praktyki wiem, że w innych bankach odpowiedzi są max do 3 dni, tutaj trzeba liczyć się z czekaniem jak w kolejce peerelowskiej. Kpina.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-06-2024 10:38
Re.: Dramatyczny sposób rozpatrywania reklamacji
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie jednak staramy się, odpowiedzieć wcześniej niż termin wskazany podczas rejestracji. Prosimy o cierpliwość.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość