08-04-2024 18:31 | Edytowano: 08-04-2024 18:35
09-04-2024 19:18
Takie zobowiązania są widoczne, ponieważ prawdopodobnie spłaciłeś pożyczkę po wygenerowaniu raportów BIK. My jako bank staramy się regularnie aktualizować takie dane. Jeżeli zależy Ci na czasie, polecamy wizytę w naszej placówce bankowej - tam na miejscu będziesz mógł złożyć wniosek, a nasi specjaliści pobiorą aktualny raport BIK. Najbliższą placówkę znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial.
11-06-2024 13:29
Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |