Odpowiedz

BIK aktualizacja

[ Edytowane ]
Dzień dobry, chce dopytać czy jest jakiś konkretny schemat aktualizacji danych z BIK ? np. w jakie dni ? w momencie składania wniosku kredytowego, w "kroku" pokaż moje zobowiązania widnieją kredyty ratalne(paypo, allegro pay) które
są od ponad tygodnia spłacone (przedterminowo) i do BIK wpłynęła informacja o zamknieciu tych zobowiązań, a w ING aktualizacji nadal brak. Proszę o pomoc i informację. Dziękuję .
Odpowiedz
0 Lajków
kar0715
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-04-2024
Wiadomość 1 z 3 (2 114 wyświetleń)

Re: BIK aktualizacja

Takie zobowiązania są widoczne, ponieważ prawdopodobnie spłaciłeś pożyczkę po wygenerowaniu raportów BIK. My jako bank staramy się regularnie aktualizować takie dane. Jeżeli zależy Ci na czasie, polecamy wizytę w naszej placówce bankowej - tam na miejscu będziesz mógł złożyć wniosek, a nasi specjaliści pobiorą aktualny raport BIK. Najbliższą placówkę znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
127
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 3 (2 017 wyświetleń)

Re.: BIK aktualizacja

Złóż reklamacje, później proś się, żeby rozpatrzyli, codziennie Cię będą informować, że analityk już się sprawą zajmuje obecnie, aż stracisz cierpliwość i jak ja złożysz odwołanie do UODO. Dzisiaj po 2 tygodniach próśb na czacie już nie wytrzymałem i idę tą drogą, przynajmniej skuteczną. A czas trwania to może i taki sam jak te odpowiedzi analityków.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (1 324 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśl

...

12-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna akt

...

12-03-2025
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.

11-03-2025