08-04-2024 18:31 | Edytowano: 08-04-2024 18:35
09-04-2024 19:18
Takie zobowiązania są widoczne, ponieważ prawdopodobnie spłaciłeś pożyczkę po wygenerowaniu raportów BIK. My jako bank staramy się regularnie aktualizować takie dane. Jeżeli zależy Ci na czasie, polecamy wizytę w naszej placówce bankowej - tam na miejscu będziesz mógł złożyć wniosek, a nasi specjaliści pobiorą aktualny raport BIK. Najbliższą placówkę znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial.
Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.ing.pl/zawieszenie oraz na naszej infolinii pod numerem 32 356 22 98.
16-05-2024Odkąd weszła opłata za brak zgody marketingowej, wyraziłem takową zgodę, aby uniknąć opłat. Niestety, aplikacja mobilna wysyła conajmniej 4 do 5 pushy dziennie odnośnie różnych ofert bankowych, troche
... 16-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
2 |