Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Dramatyczny sposób rozpatrywania reklamacji

Jakby ING dali możliwość rozpatrywania reklamacji w 5 lat to odpowiedź dostalibyśmy ostatniego dnia. Przez ponad tydzień prosiłem o przyspieszenie rozpatrywania reklamacji i dzień w dzień otrzymywałem informacje, że analityk obecnie zajmuje się sprawą i że odp będzie najszybciej jak to możliwe. Katastrofa. Panie na czacie uprzejme, ale Ci analitycy to nie wiem co robią. Nie czekam już na odpowiedź, dotyczy BIK więc składam odwołanie do UODO. Szkoda czasu.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (955 wyświetleń)

Re.: Dramatyczny sposób rozpatrywania reklamacji

Proszę, by podał Pan nam numer reklamacji jaką Pan złożył - wyślemy prośbę o jej pilne rozpatrzenie.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
159
31
02-09-2021
Wiadomość 2 z 5 (932 wyświetleń)

Re.: Dramatyczny sposób rozpatrywania reklamacji

Już tyle razy prosiłem na czacie i telefonicznie o przyspieszenie, że nie wierzę, że wpis na forum cokolwiek by pomógł. Kolejny tydzień leci dzisiaj, a ja nie wiem w czym leży problem, żeby dać odpowiedź, albo jakakolwiek informacje na czacie czy w wiadomościach, że analityk czeka na jakąś konkretną informacje i konkretny czas kiedy odpowie. Ciągle tylko informacje, że w najszybszym możliwym terminie, jak tylko będzie możliwe, kiedy tylko będzie mógł.... Itd. komunikacją z klientem i jego zbywanie to specjał tutaj. A tak mi się kiedyś ten bank podobał.
Odpowiedz
0 Lajków
MNR
MNR
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
1
11-06-2024
Wiadomość 3 z 5 (881 wyświetleń)

Re.: Dramatyczny sposób rozpatrywania reklamacji

A najlepiej jak po takim zbywaniu klienta ogląda się reklamę w której leci slogan LICZĄ SIĘ LUDZIE... Śmiech na sali. Nie idziecie na rękę nic, odpowiadacie na potrzeby klientów jakby to był projekt lotu w kosmos. Swoją drogą ustawodawca bezsensownie daje aż 30 dni na odpowiedź, ale z praktyki wiem, że w innych bankach odpowiedzi są max do 3 dni, tutaj trzeba liczyć się z czekaniem jak w kolejce peerelowskiej. Kpina.
Odpowiedz
0 Lajków
MNR
MNR
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
1
11-06-2024
Wiadomość 4 z 5 (876 wyświetleń)

Re.: Dramatyczny sposób rozpatrywania reklamacji

Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie jednak staramy się, odpowiedzieć wcześniej niż termin wskazany podczas rejestracji. Prosimy o cierpliwość.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
429
82
18-01-2021
Wiadomość 5 z 5 (776 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Cały czas pisze na czacie o odblokowanie konta i ponaglam myślałam że jesteście fajnym bankiem ale teraz już nie wiem pieniądze dzieci zablokować żal jedyne środki

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Witam ja mam zablokowane konto od wczoraj a są na nim środki od dzieci nie mam dostępu by je wypłacić nawet nie wiem za co

18-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy