Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Re: zmiana oprocentowania ze zmiennego na stałe

A co pani powie na to, że po prawie miesiącu od złożenia wniosku o przejście na stałe oprocentowanie zadzwoniła do mnie pani z banku z prośbą o świadectwa pracy z poprzedniej firmy, moje i mojej żony?
I jeszcze jedno pytanie.
Ile czasu ma bank na rozpatrzenie wniosku? Bo pani z banku twierdzi że minimum jeden miesiąc. Niestety nie podała jaki jest czas maksymalny.
Odpowiedz
0 Lajków
Grzesiek1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-07-2022
Wiadomość 11 z 14 (1 961 wyświetleń)

Re: zmiana oprocentowania ze zmiennego na stałe

Na podstawie wstępnej weryfikacji, analityk może faktycznie poprosić o dodatkowe dokumenty potwierdzające dochody i obecną sytuację finansową.

Wnioski staramy się rozpatrywać najszybciej jak jest to możliwe, wiemy, że czas jest tutaj dla Was bardzo ważny. Nie jesteśmy jednak w stanie podać Ci maksymalnego terminu wydania naszej decyzji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 12 z 14 (1 952 wyświetleń)

Re: zmiana oprocentowania ze zmiennego na stałe

Proszę mi w takim razie wyjaśnić po co chcecie dodatkowe dokumenty potwierdzające moje wynagrodzenia (chociaż w świadectwie pracy nie ma podanego wynagrodzenia, a o to zostałem poproszony) skoro razem z żoną mamy konta w waszym banku od samego początku kredytu na które regularnie wpływają nasze wynagrodzenia ?
Bo jak dla mnie to jest ewidentne przeciąganie czasu i szukania pretekstu tylko po to aby odmówić zmiany kredytu na stałe oprocentowanie.
Odpowiedz
0 Lajków
Grzesiek1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-07-2022
Wiadomość 13 z 14 (1 849 wyświetleń)

Re: zmiana oprocentowania ze zmiennego na stałe

Skontaktuj się proszę w tej sprawie z doradcą, który przyjmował od Ciebie wniosek. Będzie mógł zweryfikować Twoją sytuację. Każdy taki wniosek to indywidualna ocena.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 14 z 14 (1 807 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy