17-07-2022 02:38
Dzień dobry,
z tego co wyczytałem jest możliwość zawieszenia spłaty w okresie karencji (budowy domu), jednak mam jedno istotne pytanie.
W moim przypadku rata odsetkowa to 5 każdego miesiąca, zatem mam już "naliczone" widniejące w bankowości odsetki, które normalnie spłaciłbym 5 sierpnia.
Teraz pytanie, czy składając wniosek przed 05.08, odsetki zostaną "anulowane" i nie zapłacę ich nigdy, czy dopiero naliczanie odsetek zostanie wstrzymane i nie zapłacę ich 05.09?
Ta druga opcja wydaje mi się sensowniejsza, ponieważ po wysłaniu wniosku, odsetki mógłby by się przestać naliczać, ale z drugiej strony wszędzie czytam - złóż wniosek przed płatnością to jej nie zapłacisz, więc zależy jak na to popatrzeć.
Trochę zamieszanie z tymi miesiącami, skoro okres mojego kredytu nie jest od 1 do 1.
18-07-2022 08:50
Jeśli złożyć wniosek przez terminem płatności raty - zadziała to na najbliższy termin pobrania.
Np. jeśli wniosek złożysz 1 sierpnia, to nie pobierzemy już raty, którą masz ustaloną na 5.08.
I tak, na wrzesień, możesz złożyć wniosek dopiero po 5.08 - po dniu pobrania raty.
18-07-2022 10:20
wakacje kredytowe nie wplywaja na okres karencji? czy wyplate ostatniej transzy?
18-07-2022 10:47
A co sytuacji gdy uruchomię kolejną transze (np. w sierpniu) i skorzystam z wakacji kredytowych przez 4 kolejne miesiące?
Żadne odsetki nie zostaną naliczone, i w grudniu nadal zapłacę sierpniową ratę?
18-07-2022 14:05
Przecież to są wakacje kredytowe zawieszające spłatę raty.
W 2020 były wakacje kredytowe w związku z covidem i wtedy było ZAWIESZENIE WYKONYWANIA UMOWY KREDYTOWEJ, czyli prócz spłacania rat nie było możliwości wypłaty transz. W tej ustawie 2022r. jest mowa o zawieszeniu spłaty raty kredytu a wszystkie inne opłaty są normalnie pobierane (np ubezpieczenie na życie). Normalnie płacisz składkę ubezpieczeniową, więc transze też będą normalnie uruchamiane więc jedynie wzrośnie, wraz z wypłatą kolejnej transzy, składka na ubezpiecznenie.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024