01-08-2022 08:15
Wniosek papierowy można złożyć w naszej placówce, również w przypadku korzystania z Mojego ING. Przepraszamy za błędnie udzieloną informację wcześniej.
01-08-2022 10:38
DreSikPL Faktycznie, nie ma dodatkowego potwierdzenia dodania pełnomocnictwa. Jeśli czegoś będzie brakowało, otrzymasz od nas informację w zakładce "Wiadomości".
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024