Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wakacje kredytowe - pełnomocnictwo współkredytobiorcy

Witam, na czym polega i jaką formę i do czego musi być pełnomocnictwo współkredytobiorcy kredytu hipotecznego do złożenia wniosku o ustawowe wakacje kredytowe?

Pełnomocnictwo zwyczajne? Notarialne Emotikon: Szczęśliwy?
Pełnomocnictwo złożone w oddziale czy musi być dołączone do wniosku jako skan?

Dzięki
Odpowiedz
0 Lajków
Esk
Esk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-07-2022
Wiadomość 1 z 6 (9 338 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe - pełnomocnictwo współkredytobiorcy

Odpowiedz
0 Lajków
PawelP
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
1
20-07-2022
Wiadomość 2 z 6 (9 336 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe - pełnomocnictwo współkredytobiorcy

Dzięki, szukanie nie boli Emotikon: Szczęśliwy, ale szacun za cierpliwość, pozdrawiam!
Odpowiedz
0 Lajków
Esk
Esk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-07-2022
Wiadomość 3 z 6 (9 328 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe - pełnomocnictwo współkredytobiorcy

Jeżeli przy załączaniu pełnomocnictwa do wniosku o wakacje kredytowe pojawia się informacja "Skaner antywirusowy odrzucił plik" to znaczy że nie zostało to pełnomocnictwo załączone?

Odpowiedz
0 Lajków
Dariusz75
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-07-2022
Wiadomość 4 z 6 (6 755 wyświetleń)

Re.: Zawieszenie raty - wakacje kredytowe

Jeżeli przy załączaniu pełnomocnictwa do wniosku o wakacje kredytowe pojawia się informacja "Skaner antywirusowy odrzucił plik" to znaczy że nie zostało to pełnomocnictwo załączone?

Odpowiedz
0 Lajków
Dariusz75
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-07-2022
Wiadomość 5 z 6 (6 749 wyświetleń)

Re: Re.: Wakacje kredytowe - pełnomocnictwo współkredytobiorcy

Jeżeli pojawiła się taka informacja, to najpewniej plik jest odrzucony. Niestety, tutaj nie mamy dostępu do szczegółów. Prosimy, skontaktuj się z czatem, który znajdziesz w Moim ING po zalogowaniu. Specjaliści sprawdzą Twój kredyt. Jeśli czegoś będzie brakować, wyślemy również informację poprzez zakładkę "Wiadomości" w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
156
23
02-09-2021
Wiadomość 6 z 6 (6 395 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy