Odpowiedz

Zepsuty harmonogram platnosci

Uruchomienie "wakacji" modyfikuje harmonogram platnosci w aplikacji, niestety czyni to niepoprawnie. Moze ING to naprawi, a moze nie. Obstawiam, ze predzej badz pozniej naprawi.

Odpowiedz
0 Lajków
onlyoneme
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
99
56
14-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 723 wyświetleń)

Re: Zepsuty harmonogram platnosci

Przepraszamy za tę sytuację. Harmonogram, po złożeniu wniosku, może zawierać błędy. Będzie on aktualizowany na bieżąco, zgodnie z dyspozycją zawieszenia. System działa tak, że tylko pierwsze zawieszenie ma na niego wpływ. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z czatem w Moim ING. Jest on dostępny na dole strony, po zalogowaniu. Specjaliści sprawdzą szczegóły Twojego kredytu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
142
22
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 560 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Jak oceniacie płatności za parkowanie

Nie zrozumiałeś mnie Emotikon: Mrugający Pytałem Cię po co Ci wrażenia innych osób z użytkowania apki ING do kupowania biletów. To u każdego działa tak samo.

Jeżeli masz problemy z mPay'em to używaj apki ING i tyle. Lub

...

24-07-2024
Re.: Jak oceniacie płatności za parkowanie

Jakich? Szczerych. Nie napiszę Ci konkretnie, bo nie używam danej aplikacji, więc nie wiem jakie wywołuje wrażenia. mPay dla przykładu ostatnio mnie irytuje, ponieważ w zakresie komunikacji wchodzę do

...

24-07-2024
Re.: Nadpłata kredytu - ankes?

Jeśli masz możliwość skrócenia przez bankowość elektroniczną/aplikację - to nie.

24-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy