Odpowiedz

Zepsuty harmonogram platnosci

Uruchomienie "wakacji" modyfikuje harmonogram platnosci w aplikacji, niestety czyni to niepoprawnie. Moze ING to naprawi, a moze nie. Obstawiam, ze predzej badz pozniej naprawi.

Odpowiedz
0 Lajków
onlyoneme
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
99
56
14-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 177 wyświetleń)

Re: Zepsuty harmonogram platnosci

Przepraszamy za tę sytuację. Harmonogram, po złożeniu wniosku, może zawierać błędy. Będzie on aktualizowany na bieżąco, zgodnie z dyspozycją zawieszenia. System działa tak, że tylko pierwsze zawieszenie ma na niego wpływ. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z czatem w Moim ING. Jest on dostępny na dole strony, po zalogowaniu. Specjaliści sprawdzą szczegóły Twojego kredytu.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
117
20
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 014 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rozdzielenie spłaty kredytu na dwa konta

Witam
Dwa lata temu wzięliśmy z narzeczonym kredyt hipoteczny na mieszkanie. Ustaliliśmy że pieniądze pobierane będą z mojego konta. Sytuacja się trochę skomplikowała, on stwierdził że nie będzie mi od...

02-12-2023
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

nie bój nie bój, już zaczyna być wykorzystywana na reklamy.

02-12-2023
Re: Zepsuta nowa aplikacja ING

ING, jeśli wydaliście pieniądze na testy, w których ktoś powiedział Wam, że nowy interfejs jest lepszy od starego, to koncertowo wyrzuciliście pieniądze w błoto. 

02-12-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy