Odpowiedz

Zepsuty harmonogram platnosci

Uruchomienie "wakacji" modyfikuje harmonogram platnosci w aplikacji, niestety czyni to niepoprawnie. Moze ING to naprawi, a moze nie. Obstawiam, ze predzej badz pozniej naprawi.

Odpowiedz
0 Lajków
onlyoneme
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
99
56
14-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 053 wyświetleń)

Re: Zepsuty harmonogram platnosci

Przepraszamy za tę sytuację. Harmonogram, po złożeniu wniosku, może zawierać błędy. Będzie on aktualizowany na bieżąco, zgodnie z dyspozycją zawieszenia. System działa tak, że tylko pierwsze zawieszenie ma na niego wpływ. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z czatem w Moim ING. Jest on dostępny na dole strony, po zalogowaniu. Specjaliści sprawdzą szczegóły Twojego kredytu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
154
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 890 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wniosek o leasing operacyjny

Dzień dobry, 

przy każdym podaniu danych i przejściu do wyliczenia rat wyskakuje taki komunikat:

"Przepraszamy, nie udało się pobrać danych.
Spróbuj ponownie później."

Sprawdzane na 3 komputerach. 1 w inn

...

02-01-2025
blokada na obsługę zajęcia przelewu z ubezpieczenia na życie

Witam, od razu zaznaczę że post napisany będzie w takiej formie ponieważ jest to równiez treść reklamacji jaką wysłałem. Jednak chciałem się podzielić tym tu spytać o opinię. 

Dnia 27.12.2024 został za

...

01-01-2025
Re.: OKO dziecka

Uwaga, ten produkt oferowany przez bank to pulapka i w glowie sie nie miesci zeby bank blokowal pieniadze na okres 2 lata wymagajac zgody sadu na wyplate srodkow.

01-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy