Odpowiedz

Zepsuty harmonogram platnosci

Uruchomienie "wakacji" modyfikuje harmonogram platnosci w aplikacji, niestety czyni to niepoprawnie. Moze ING to naprawi, a moze nie. Obstawiam, ze predzej badz pozniej naprawi.

Odpowiedz
0 Lajków
onlyoneme
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
99
56
14-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 161 wyświetleń)

Re: Zepsuty harmonogram platnosci

Przepraszamy za tę sytuację. Harmonogram, po złożeniu wniosku, może zawierać błędy. Będzie on aktualizowany na bieżąco, zgodnie z dyspozycją zawieszenia. System działa tak, że tylko pierwsze zawieszenie ma na niego wpływ. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z czatem w Moim ING. Jest on dostępny na dole strony, po zalogowaniu. Specjaliści sprawdzą szczegóły Twojego kredytu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
178
25
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 998 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy